2.28

2.7K 107 3
                                    

1 Ноември

Гледна точка на Ария

- Ари, пусни ме. - Браян се смееше, а аз продължавах да го прегръщам.

- Наистина ли го искаш? - погледнах го, като подпрях брадичката си на гърдите му.

- Знаеш, че не искам да се разделяме, но ще си изпусна полета.

- Така ми се иска да дойда. - провлачих. Изобщо не искам да тръгва.

- Знам. И аз не искам да пропуснеш първото ни турне, а и няма да мога да те виждам в продължение на цял месец.

- Ще ми липсваш. - отдръпнах се леко от него.

- И ти на мен. - целуна за кратко устните ми.

- И нека преговорим... - започнах. - ... стой далеч от момичетата! - предупредих го за милионен път.

- Ще видим. - вдигна рамене.

- Браян! - изгледах го злобно. - Нямаш представа колко ревнувам само от мисълта, че някакви пикли ще те оглеждат, какво остава да са близо до теб.

- Не забравяй, че оставям и теб сама, а ти си като магнит за всички мъже. - напомни ми.

- Това ми е вроден талант. - отметнах коса назад и се засмях.

- Обичам те! - прегърна ме отново.

- Обичам те! - целунах го. - А сега тръгвай, че ще си те взема обратно вкъщи, ако поседим още малко.

- Добре. Ще ти звънна, когато пристигна. Пази се.

- Ти също. - помахах му с тъжна усмивка на лице и той тръгна към лентата за багаж и проверките. Очевидно бяхме на летището, а той заминаваше за Ню Йорк. Това беше първата спирка от турнето им.

Не мога да повярвам, че няма да го виждам в продължение на един месец, но дано мине бързо. Та след малко вече се возех в колата си на път за апартаментът ни.

Кратко резюме на изминалия месец и половина- нищо интересно не се случи. Като цяло нямаше почти никакви проблеми между мен и Браян, нито с Хари, с който почти не си говорим. Единствено, когато трябваше да направим онзи проект по литература. Запознах се с майката на Браян и тя е страхотна. Разбрахме се по- добре от очакваното. Дори се чуваме всяка седмица. Много е готина. Също така... смених цвета на косата си, отново. Сега е по тъмна в корените и е със тъмно зелено омбре. Пак изглежда страхотно. И в общи линии нищо интересно.

More than just sexWhere stories live. Discover now