2.45

2.9K 111 13
                                    

На следващата сутрин

Гледна точка на Браян

С Ария се събудихме почти едновременно и утрото ни беше прекрасно.

- Добро утро любими! - усмихна се. Лежахме и бяхме обърнати един към друг.

- Добро утро любима! - отвърнах на поздрава и.

- Това е една от най- хубавите сутрини в живота ми. - усмихна се и ме прегърна. Аз легнах по гръб, а тя отпусна глава на гърдите ми.

- Все едно сме в рая. - погледнах към гледката срещу леглото ни. Изгрева беше точно срещу нас.

- Да, харесва ми гледката на океана. А и изгрева е много красив. Не може да е по- хубаво.

- А и съм тук с теб. - целунах челото и.

- Това е любимата ми част. - прегърна ме още по- силно. - Искам никога да не те пусна, да сме заедно завинаги. Толкова много те обичам!

- Искам абсолютно същото! - казах и се целунахме.

Полежахме още малко, наслаждавайки се на романтичното ни утро в леглото и след това станахме. Оправихме се за излизане и слезнахме на закуска в един от ресторантите на хотела. Имаше шведска маса, от която си взехме храна и след това седнахме на маса на терасата.

- Нямам търпение да отидем на плаж днес. - погледна към плажа.

- Казаха, че ще вали по- късно. Дано да имаме няколко часа за плаж.

- Остава времето да ни скапе почивката. Тогава ще се ядосам. - отхапа от гофретата си, а аз отпих от фреша си.

- Нищо няма да ни провали почивката спокойно. - през останалата част просто се хранехме и не си говорихме много.

Аз все още обмислях останалата част от изненадата. Не съм я планирал за точен ден. Просто ще е в рамките на тази почивка, когато преценя, че е правилният момент. До тогава пръстена е почти навсякъде с мен, а вече нямам търпение. Само мисълта Ария да е моя, наистина моя ме прави адски щастлив. Обичам я толкова много!

- Браян! - тя почти извика името ми и аз я погледнах. - Викам те от две минути. За какво се замисли?

- Нищо. - поклатих глава. - Какво?

- Питах дали ще ставаме? Като гледам и двамата приключихме. - посочи празните чинии пред нас.

- Да. Хайде. - станахме от масата и се качихме до стаята си.

Облякохме си банските и взехме нещата си за плаж, а след това излезнахме от стаята си. След малко вече вървяхме по топлия пясък и се настанихме на два шезлонга не далеч от водата.

More than just sexWhere stories live. Discover now