Гледна точка на Браян
Ария излезе и затвори вратата. Мамка му! Ударих юмрука си в дървената врата. Аз съм пълен идиот. Защо ѝ казах това? Не беше просто секс, но... какво беше? И аз не знам. Не съм влюбен в нея. Та аз знам само това, че се казва Ария и че е на 21. Нищо повече. Какво трябваше да ѝ кажа? А и аз съм с Хана. Не мога просто да я зарежа заради една непозната. Не съм сигурен в това, което става между мен и това момиче. Та ние сме се виждали два пъти, а трети вероятно няма да има.
Много съм объркан. Как да си я избия от главата? Как стана така? Не знам дали на някой му се е случвало такова нещо. Просто виждаш някой и се чувстваш все едно вече го познаваш. В същото време не знаеш нищо за него.
Мамка му! Просто ще отида и ще си поръчам бутилка с уиски, ще се напия, ще чукам Хана, докато не забравя дори собственото си име и утре сутрин всичко ще си е наред.
На следващия ден
Гледна точка на Ария
Събудих се с ужасно главоболие. Беше към 11 часа. Станах и си взех душ, измих си зъбите и си взех хапче за глава. Облякох си спортен клин и спортно бюстие. Обух си маратонки и вързах косата си. Смятам да изляза и да потичам в парка.
Излязох от стаята си и слязох долу. Отидох в кухнята и видях Стейси там. Тъкмо си сипваше кафе. Разменихме си по едно сухо "Добро утро!" и всяка си правеше нейните неща. Имаше и нещо и аз трябваше да разбера какво. Първо обаче си направих плодов фреш.
Седнах на един от столовете на плота точно срещу нея и я погледнах. Беше навела глава и нищо не казваше. Това е много нетипично за нея. Тя винаги е жизнерадостна и говори много. Понякога прекалено много.
- Стейс, добре ли си? Какво има? - попитах я.
- Добре съм, нищо ми няма. Просто леко главоболие.
- От колко време се познаваме? Четири години? Смяташ ли, че ще се вържа на това?
- Наистина имам главоболие. - погледна ме.
- И?
- И съм ти сърдита. - задавих се след чутото.
- Какво направих?
- Ами не знам. Последната седмица си ужасно отнесена, почти не ми говориш, не ме слушаш като ти говоря. Какво става?
- Мислех да говорим за това по-късно, но нека бъде сега. - започнах. Наистина смятах да и кажа за Браян днес.
ESTÁS LEYENDO
More than just sex
Novela JuvenilИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...