2.9

3.2K 128 8
                                    

Гледна точка на Ария

Браян ми писа, че е наблизо затова излязох от имението. Изчаках го на тротоара отпред и той след малко се появи. Беше с такси.

- Хей. - усмихнах се и го целунах.

- Изглеждаш добре. - огледа ме.

- Старая се. - засмях се леко. - Всъщност къде ще ходим? Смисъл какво е партито?

- Някакво парти, за което Дилън е чул. В бар на плажа. Та си казах защо не. А пък и ти си свободна вечерта. Смисъл няма да си с Иън.

- Не. Той е на парти с Нейт. Мъжка вечер. Нейт се оплаквал, че с Иън не прекарвали време заедно, защото той бил постоянно с мен.

- Скоро няма да е така. Може да бъде спокоен. - пошегува се Браян.

- Да. - съгласих се.

След около 20 минути пристигнахме. Имаше много хора, но пък изглеждаше забавно. Стават ми навик напоследък партитата, а това по принцип не е много в мой стил. Но пък, когато всички около теб живеят за купона е невъзможно да се измъкнеш.

Редяхме се на опашката за влизане десет минути. След като представихме личните си карти ни пуснаха вътре. Останалите от групата вече трябва да са вътре. Браян ме държеше за ръка и двамата вървяхме на някъде.

- Браян. - спрях го.

- Какво? - обърна се и ме погледна.

- Останалите! Те не знаят за нас. - говорихме малко по-силно заради музиката.

- Спокойно. Не е нужно да се крием и от тях. - отвърна и ме целуна.

- Значи сега можем да сме заедно... заедно?

- Да. - засмя се. - Заедно заедно. - повтори това, което казах.

Гледна точка на Браян

Ария отиде до тоалетната, а аз до бара за да ни взема нещо за пиене. Поръчах коктейлите ни и докато чаках Дилън се появи зад мен.

- Здравей! - поздрави.

- Здрасти! - изгледах го странно.

- Какво става с Ария?

- Проблем ли е, че я поканих?

- Естествено, че не. Просто те видях, че я целуна преди малко. Вие...

- Дали сме заедно? - предположих какво ще ме пита, а той кимна. - Може би. - вдигнах рамене. Той е много любопитен затова реших да го подразня.

More than just sexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin