2.38

2.6K 112 6
                                    

Гледна точка на Браян

Първата ми вечер обратно в апартамента не минаваше кой знае колко добре. Беше ми странно да съм тук без нея. Никога не съм оставал сам тук за повече от час два. А сега знам, че тя няма да се прибере. В момента дори не се чувствам у дома. Защото не съм. Без нея това е просто един апартамент. Когато сме заедно е нашият дом, но без нея... без нея усещам празнота.

В момента просто лежах на дивана в хола, надявайки се, че тя ще се върне при мен. Че ще дойде денят, в който отново ще бъдем заедно. Надявайки се, че този ден ще е скоро. Мислех и за разговорът ни по- рано. Разбрах от каква гледна точка изхожда тя и напълно я разбирам. Наистина изглежда зле, ако вземем напредвид изневярата на Хана. Но... никога не съм обичал някого по- силно от Ария. Не мога да я сравнявам с Хана или някоя друга. Ария е единствена за мен. Беше още от момента, в който се запознахме и не ми отне много време да го осъзная. Просто не мога да приема, че съм я загубил завинаги.

Гледна точка на Ария

Не можех да спра да размишлявам над разговорът ми с Браян. Не си казахме кой знае какво, но се опитвах да анализирам думите му по- добре. Исках да намеря нещо, което да ме убеди, че той е човека, който познавам. Да повярвам, че това наистина е било несъзнателна грешка и че той наистина няма да я повтори. Но вече започва да ми омръзва да мисля само за него и мисля да си пусна филм или нещо за да се разсеям.

Два дена по- късно

Вечерта

Гледна точка на Браян

Тъкмо се прибрах от студиото и вечерях. Бях си взел храна по пътя. След това се изкъпах и отидох в хола. Последните два дни нищо не се случи и минаха неочаквано бързо. Та смятах да пиша на Ария. Много се надявах да ми отговори. Просто... трябваше да говорим. Мисля, че имаше достатъчно време да обмисли разговорът ни в събота. Днес е вторник, така че взех телефона си и побързах да отворя чата ни.

Браян: Хей...

Браян: Мисля, че трябва да поговорим.

Браян: Отново...

Тръгнах да оставям телефона си на масата, защото очаквах да отнеме известно време, но вместо това получих отговор веднага.

Ария: Има ли за какво?

Има ли?

Браян: Наистина ли това беше края?

More than just sexWhere stories live. Discover now