1.20

4.7K 152 1
                                    

Гледна точка на Ария

- Имаш ли представа къде е Стейси? - наруших настъпилата тишина. С Иън бяхме в колата му на път към фитнеса. Решихме да потренираме малко.

- Не съм сигурен. Вероятно е с Нейт.

- Беше ми оставила бележка. Трябвало да излезе рано. Ще и звънна по-късно.

- Ок. - и тишината се възстанови. Пет минути по-късно Иън паркира на паркинга пред фитнеса и и двамата слязохме от джипа. Взехме си саковете от задната седалка и тръгнахме към входа, когато телефона ми звънна. Значи, само да е тоя тъпак Браян... татко? Беше баща ми.

- Здрасти тате! - вдигнах и се усмихнах, въпреки че не ме виждаше. Направих знак на Иън да влиза и че ще се видим в залата. Той кимна и взе сака ми.

- Здравей принцесо! Как си?

- Страхотно! Вие?

- И ние, но сме много заети и почти не ни остава време за нашето ангелче. Извинявай, че не ти се обаждаме често, но иначе постоянно си ни в главата. Сега най-накрая имах време да проведа нормален разговор.

- Няма проблем тате.

- Какво става при теб? Как върви лятото? - усмивката в гласът му се усещаше.

- При мен всичко е наред. Лятото върви добре. Сега съм на фитнес... с приятел.

- Приятел, така ли? - баща ми се засмя леко.

- Добре, може би е повече от приятел.

- Радвам се, но да внимава.

- Споко тате. - засмях се.

- Няма как. Ти си ми дъщеря.

- Мхм... вие кога ще си идвате? - смених темата.

- Да, и това трябваше да ти кажа. След десет дена излизаме в почивка и ще си дойдем за седмица.

- Сериозно? Вече нямам търпение. - много се зарадвах.

- И ние също. Добре скъпа, забавлявай се, не прави глупости и ще се видим след десет дена. Обичам те!

- И аз те обичам тате! И поздрави на мама! - затворих. Май до сега не съм споменавала нищо за родителите ми. Ами те са най-страхотните хора, които познавам. Майка ми Анабел и баща ми Джонатан. От три години живеят и работят в Маями. Мама е дизайнер и ако до сега сте си мислели, че за тази работа единствено трябва да си рисуваш дрешки грешите. Истината е, че тя е много заета и постоянно има ангажименти. Няма много време за мен и татко, но ние я подкрепяме. Това е нещото, което я зарежда и обича да прави. Татко е адвокат и той също е много зает. Но пък за сметка на това е изключително добър в това, което прави. Обичам ги и двамата много и може да не ги виждам често, но те винаги са до мен, където и да са.

More than just sexTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang