Коледа
Гледна точка на Ария
Събудих се рано. Прекалено рано. Беше 5 сутринта, но изобщо не можех да заспя повече и затова отидох в кухнята, оставяйки Браян да се наспи. Последните десетина дена минаха прекалено бързо. На него му излезна доста работа в студиото точно преди да започне почивката и беше зает почти постоянно. Аз имах есета и неща за университета, които бях зарязала за последните дни и също успявах да си запълвам времето. Иначе с него нещата са повече от прекрасни. Оценяваме всяка една минута прекарана заедно и съм много щастлива.
А днес е 25 декември, Коледа. Годината почти свърши. Като се замисля колко неща се случиха лоши и добри ми се струва, че са минали поне три години. Ако трябва да съм честна не бих повторила тази година. Е, освен едно нещо. Браян беше най- хубавото нещо, което можеше да ми се случи. На фона на всички глупости, които станаха, и които направих се чувствам късметлийка, че в края на годината пак съм щастлива. Не смятам, че го заслужавам напълно, но вече няма опасност от такива драми, като тези през лятото. Наистина се надявам всичко да остане в тази година, а следващата да има само хубави моменти.
Докато бях в кухнята си направих топъл шоколад и след това отидох в хола. Седнах на дивана и погледнах към голямата коледна елха, която се намираше в ляво от мен. Беше доста забавно, когато украсявахме. Доста добре ни се получи. Под елхата бяхме оставили само подаръците си един за друг и вече нямах търпение да стане време да ги отворим. Този, който аз му купих е по- сантиментален. Винаги съм предпочитала този тип подаръци, тези които са скъпи за теб по значение, а не оценени в долари. Обаче съм много любопитна за това, което той ми е взел. Правеше ми намеци, колкото да засили още повече любопитството ми, но не достатъчни, че да се досетя.
Седях си в хола още около три часа и си мислех, четох книга и най- накрая чух шум в спалнята. Най- накрая и Браян се събуди.
Гледна точка на Браян
Събудих се и се усетих, че днес най- накрая е Коледа. Усмихнах се и се огледах. Добро начало на деня, Ария я няма в леглото. Станах и си облякох долнище на анцуг за да не съм само по боксерки и излезнах от стаята ни. Отидох първо до кухнята, но не я намерих там. След това отидох в хола, където я заварих да седи на дивана.
- Добро утро! - усмихна се и стана.
- Добро утро! - увих ръце около талията и и целунах челото и. - Какво правиш тук, а не в леглото ни?
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...