3.13

1.8K 95 7
                                    

Гледна точка на Оливия

Паркирах колата си на обичайното и място в гаража и преди да слезна си поех дълбоко въздух. Слезнах и се качих на първият етаж. Нямаше следа от никой затова заизкачвах стълбите към горния етаж.

- Оливия Елизабет Уест! - чух гласът на майка ми зад мен и веднага спрях. Мамка му! Завъртях се бавно към нея и видях тя и татко да ме гледат строго.

- Явно сте разбрали. - засмях се нервно, опитвайки да разведря леко обстановката. Имах навика да се шегувам и смея в най- неподходящия момент.

- Да и определено не ни е забавно. - отвърна татко.

- Ще повторя думите си само още един път. - започна мама. - Няма да се виждаш със Зак Блеър по никакъв повод. Започва от този момент.

- Но ние... - започнах, но бях прекъсната от татко веднага.

- Не, Оливия! Не ме интересуват отношенията ви, защото, каквото и да е имало между вас приключва сега.

- А заради това, че ни излъга и продължи да се виждаш с него зад гърбът ни си наказана. Две седмици без излизане, без приятелки, нито вкъщи, нито навън, без купони, нищо. Можеш да излизаш само, ако си придружена от мен, баща си или Ник. - довърши мама.

- Не можете да ме накажете. - защитих се.

- Ако нарушиш наказанието следва друго по- голямо, така че е в твой интерес да замълчиш и да си отидеш в стаята. - отвърна тя.

- Това изобщо не е честно! Не може да ми забраните да излизам със Зак. Аз и той нямаме нищо общо с проблемите между вас и техните. Плюс това и двамата сме пълнолетни и имаме право да си правим, каквото си поискаме. - нямаше да се откажа толкова лесно.

- Това не подлежи на обсъждане! - отново се обади татко. - Ще забравиш за Зак. Имаш цели две седмици.

- Не е честно! - повторих и се обърнах. Изтичах в стаята си и заключих вратата след себе си. Легнах на леглото си и се разплаках.

Гледна точка на Зак

След като слезнах от колата на Лив минах по алеята и влезнах в домът си. Там бях посрещнат от ядосаните ми родители. Усмихнах им се и вкарах ръце в джобовете на дънките си.

- Виж ти кой се прибра! - започна мама.

- Какво си мислиш, че правиш Зак?! - попита ядосано татко.

More than just sexWhere stories live. Discover now