(16+, само предупреждение😅✌️)
Гледна точка на Браян
Няма. Начин. Хана тъкмо си правеше селфи, а аз се оглеждах, когато погледът ми попадна на Ария. Съвпадение? Отново? Не. Нащо вече е съдба. Как може от както сме се срещнали все да се оказваме на едно и също място? Седях така в продължение на минута и я зяпах, когато гласът на Хана ме разсея от мислите ми.
- Боже мой! Ария, Иън! - зарадва се, когато ги видя.
- Зравейте! - Ария се усмихна нервно.
- Много се радвам да видя точно вас тук. Какво съвпадение, нали Браян? - тя хвана ръката ми и ме погледна.
- Да. Колко хубаво, че всички сме тук. - усмихнах се широко.
- Да. - Ария кимна и се засмя нервно. Добре защо е напрегната. Да и е неловко или да е бясна, защото не иска да ме вижда да. Но защо е нервна. Или аз се заблуждавам.
- Та така... - Иън отклони неловко поглед от нас и ми се стори, че стисна ръката на Ария по-силно.
- Отдавна ли дойдохте? - Хана наруши кратката неловка тишина, която беше настъпила.
- Преди пет минути. Вие? - отвърна и Ария.
- Към обяд вече бяхме тук. Ядохме, разходихме се в центъра и сега дойдохме тук. Обичаме да се разхождаме при езерото.
- Супер! Ние също. - Ария погледна Иън с усмивка.
- Имам идея, искате ли да продължим разходката си заедно? - предложи приятелката ми.
- Не! - отговорихме тримата моментално.
- Имам в предвид... - естествено Ария ще омекоти грубата ни реакция. - ...може примерно... да се видим за вечеря. Ще се поразходим още около два часа и можем да се срещнем в ресторанта в центъра. Ок?
- Да. Твоята идея май е по-добра. - Хана кимна.
- Значи към 19 и 20 пред ресторанта?
- Идеално. - съгласи се гаджето ми. Прекрасно!
- Добре. Тогава... до тогава. - Ария се засмя леко, а след нея и Хана. Ние продължихме по пътя си и те по техния.
Гледна точка на Ария
- Вечеря с тях? - Иън извика-прошепна за да не го чуят, защото не се бяхме отдалечили достатъчно.
- Не исках да съм груба с нея. Виж колко е мила. - и виж колко секси гадже има. Не че искам да правя нещо с Браян, но... добре де, не знам какво искам.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...