На следващия ден
Гледна точка на Ария
Аз и Хари бяхме в бара и си говорихме. Браян скоро щеше да дойде. Имаше работа в банката, а Ашли излезна преди малко, защото имаше час за фризьор. Тъкмо отпивах от колата си, когато телефона ми звънна. Помислих че е Ник или Лив, но, когато взех телефона си името на Стейси беше изписано на екрана. Бяхме се разбрали при много спешен случай или ако една от нас подозира, че примерно Зак и Лив са заедно да си звъннем. Побързах да вдигна.
- Ария?
- Да. - отвърнах.
- Трябва да те питам нещо. Къде е Оливия?
- С Ник и приятели на вилата ни извън града. - отговорих. - Защо?
- От кога до кога ще са там?
- От вчера са там. За три дена. Защо? - попитах отново.
- Защото Зак е на вилата на "приятел" за три дена. - отговори.
- Не...
- Да.
- Мамка му! Изобщо не помислих за това. - въздъхнах тежко.
- Нито аз, когато ми каза, че тръгва. - съгласи се. - Какво ще правим?
- Ще се присъединим към партито. - казах. Разбрахме се къде да се чакаме и приключихме разговора.
- За какво парти говориш? И с кой по-точно говори? - попита ме Хари.
- За никакво парти не става дума. Говорих със Стейси. Изглежда онзи Зак също е на вилата с Лив и останалите. - обясних. - Трябва да отидем. Ще звънна на Браян.
- Идвам и аз. - стана от мястото си.
- Няма смисъл. Стейси и Иън също ще дойдат.
- Емили също е там. Ще звънна на Ашли. - отвърна. Наистина нямаше смисъл да идва, но щом се притеснява за дъщеря си да заповяда.
Отне ни около половин час да се организираме и да тръгнем. Видяхме се със Стейси и Иън на един от изходите на града за да им обясним къде по-точно се намира вилата. Пътят ми се стори два пъти по-дълъг този път, но 4 часа по-късно вече паркирахме отпред.
Гледна точка на Оливия
Вчера си легнахме към 4 сутринта. Беше много забавно. Играхме на игри от типа "истина или предизвикателство" или "седем минути в рая", към един през нощта излезнахме за нощно къпане, някои от нас попрекалиха с алкохола, не и Зак естествено, та останахме до към четири сутринта, седейки на тревата и си говорихме, докато не по изтрезнеем. След като си легнах съм заспала веднага.
BINABASA MO ANG
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...