Гледна точка на Ария
От един час се разхождаме с Браян и той се опитва по всякакъв начин да ми оправи настроението. Все още ми беше нервно заради Лена. Като ви казвам, че хора като нея ми бъркат в здравето го имам в предвид.
- Усмихни се. - продължаваше той.
- Не искам. Не съм в настроение. - това му повтарях последния час, но той не се отказваше. - Да седнем тук. - посочих една пейка с гледка към океана. Седнахме на нея.
- Ари моля те. Не се връзвай на една тъпачка. С нищо не е повече от теб.
- Именно. За това няма право да ми говори така.
- Добре какво трябва да направя за да ти оправя настроението?
- Нищо не можеш да направиш. - честно казано специално той може да направи нещо. Въпросът е, че това нещо не е правилно.
- Искаш ли да пробвам? Имам една идея. Всъщност са няколко, но да кажем, че според обстоятелствата само една мога да изпълня.
- Прекалено много обяснения. Каква ти е идеята? - попитах.
- Обърни се към мен. - погледнах го объркано и няколко секунди по-късно устните му намериха моите.
Гледна точка на Иън
Опитвам се да се свържа с Ария от десет минути, но не си вдига телефона. Реших да звънна на Стейси, нали са заедно. Набрах номерът ѝ и след няколко сигнала ми вдигна.
- Хей Иън.
- Хей Стейси. - изимитирах я. - С теб ли е Ария?
- В момента ли?
- Да. Не ми вдига телефона.
- Ами тя излезе да се разходи малко. Сега ще и звънна да видя, ако на мен ми вдигне ще и кажа да ти се обади.
- Ок. Мерси. - затворих. Странно, нали щяха да са заедно. Защо не ми е казала, че ще излиза? А сега къде да отида? Свършихме по-рано и плана ми беше да взема Ари и да се приберем, но тя не ми вдига.
Гледна точка на Ария
Не можех или по-скоро не исках да се отделям от тази целувка, но усетих вибрацията на телефона ми и трябваше да видя кой е. Отдръпнах се от Браян и извадих телефона си. Стейси. Сигурно ме проверява да не правя глупости. Боже...
- Да Стейси?
- Какво правиш? Къде си? Защо не вдигаш на Иън? Току що ми звънна. - едва ли не ми викаше в слушалката.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...