2.44

2.6K 110 12
                                    

4:00 през нощта

Гледна точка на Ария

Колкото и да сме ентусиазирани за Малдивите по пътя до летището изпихме по две кафета. Проверките почти ми се губят, защото бях в полузаспало състояние и сега най- накрая се настанихме на местата си в не много големия самолет. Освен нас имаше още десет човека и всички бяхме за почивка на едно и също място.

Вчера си легнахме към един, защото си говорихме и дооправяхме багажа си, а и вълнението не ни оставяше да заспим. Обаче ние трябваше да станем в два и половина най- късно за да стигнем навреме, да минем проверките и да не си изпуснем полета. Но сега имам цели 16 часа да се наспя. По- лошото е, че това не е целият път. Този полет ни отвежда до Абу Даби, където имаме прекачване и още 4 часа до крайната дестинация. Заедно с почивката между полетите целият път ни се равнява на едно денонощие. Обаче после ще си правим кефа на някой екзотичен плаж и вече нямам търпение.

24 часа по- късно

16:00 часа

Най- накрая се намираме на острова. Е все още на летището, но поне слезнахме от самолета. Казаха ни, че е около четири след обед местно време, с Лос Анджелис часовата разлика е 12 часа. Сега все още чакаме за багажа си и вече нямам търпение да излезнем от тук. С останалите от самолета имаме организиран транспорт до хотела. Не сме част от екскурзия, ако си мислите това. Само транспорта ни е един иначе всеки си прави, каквото си иска, където си иска, можем да ядем, където на нас ни хареса и не сме вързани с група.

- Най- накрая. - въздъхнах, когато взехме куфарите си и се насочихме към изхода на летището.

- Изморена ли си? - попита ме Браян.

- Не. Все пак първия полет го проспахме почти целия. Малко съм схваната от цялото това седене, но сега ще се раздвижим.

- Ето ги останалите. - посочи малка група от хора в дясно от входа на летището. Отидохме при тях и след малко се качихме в не много голям автобус. Пътя до хотела беше около половин час. Минахме през цялото градче и накрая стигнахме до екзотичната част. Беше точно, както го гледаме на снимки в интернет. Палми, красиви плажове, скъпи хотели и слънчево време. Слезнахме точно пред входа на хотела. Там ни посрещнаха и ни разходиха из общите части, докато ни занесат багажа в стаите. Имаше външен и вътрешен басейн, три ресторанта, частен плаж за гостите на хотела, спа център и фитнес зала, както и боулинг с игрална зала. Беше страхотно. След цялата обиколка ни раздадоха картите за стаите и всички се качихме. Нашата беше на третият етаж с гледка към плажа и океана. Всичко беше толкова красиво. Голяма спалня с френски прозорци и тераса с плетени столове и стъклена масичка, банята ни имаше голяма вана и дори телевизор, имахме и холна част, отново с изглед към океана.

More than just sexTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon