Гледна точка на Стейси
Беше към 19 вечерта и нямах планове за излизане, пък и не бях в настроение. Постоянно ги мислех Иън и Ария. Пуснах си телевизора и тъкмо започваха новините. Попринцип не гледам новини, но сега реших да ги оставя.
- Днес е лош ден за Лос Анджелис. - започна водещата. Винаги преувеличават. - 22 годишно момче загина в катастрофа на един от изходите на града преди близо два часа. Полицията все още разследва причините за инцидента. - дадоха кадри и едва ли не очите ми щяха да изскочат. Колата на Иън! 22 годишно момче?! Няма начин! Не, не, не! Станала е някаква грешка! - Младо момиче направи опит за самоубийство в тоалетната на бензиностанция. За щастие приятелят ѝ се е усетил, че става нещо и я е намерил навреме. Каква е причината за действията на 21 годишната Ария не е ясна. Момичето все още не се е събудило. Наш екип остава в болницата за да следи двата случая. - Ария?! Опит за самоубийство?! Иън?! Мъртъв?!
- Кажете ми, че това е скрита камера! - извиках и усещах сълзи да се стичат по бузите ми. Не е възможно. Най-добрите ми приятели. Не вярвам!
Преди да се усетя се бях облякла и звънях на Нейт. Излязох от нас и тръгнах по улицата.
- Гледа ли новините?! - започнах веднага след като ми вдигна.
- Новини? Да не съм на 40? - засмя се.
- Нейт! - изкрещях. - Според това, което казаха Иън е мъртъв, а Ария е направила опит за самоубийство!
- Уоу... какво?! - този път не се смееше, но пак не звучеше много сериозно.
- Казвам ти! Ще умра от притеснение! Не може да се случва! Не може, не може, не може...
- Стейси! Къде си? Успокой се!
- Излязох от нас. Ще си хвана такси и отивам в болницата. До колкото видях и двамата са в Света Ана.
- Добре. Тръгвам на там. Не се ебаваш нали?
- С такова нещо?! Ти луд ли си?! - извиках.
- Ок! Ще се срещнем там. - затвори. Господи... Какво се случва?!
Гледна точка на Браян
Аз и родителите на Ария, които дойдоха по-рано седяхме на столовете пред стаята ѝ. По чудо не искаха много обяснения кой съм и какво правя с дъщеря им. Задоволиха се с това, че съм неин приятел.
- Дали трябва да се обадим на Иън? - Анабел попита Джонатан.
- Няма нужда да притесняваш момчето. Доктора каза, че ще се оправи до утре. Просто е загубила кръв и трябва да си почине. - отвърна той. Така беше. Нямаше опасност за живота и или някакви проблеми. Основно беше загубата на кръв. Да кажем, че аз се успокоих малко, но все още ме друса нервата леко.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...