Гледна точка на Ария
Целуна ме! Той ме целуна. Какво по дяволите?! Не че аз се дърпах, но ме изненада, а усещането беше просто невероятно. Меките му устни сякаш допълваха моите повече от тези на всеки друг, а когато езиците ни се докоснаха сякаш ток премина по тялото ми. Не можех да мисля за нищо друго освен за този момент, неговите устни върху моите. Едната му ръка беше на бузата ми, а другата на талията ми. Моите пък бяха малко над кръста му. Имах чувството, че мина цяла вечност, докато не се отделихме.
Това е най-странното нещо, което ми се е случвало. Гледала съм такива неща по филмите, когато главните герои усещат нещо по между си още от първия поглед, който са си разменили. Чела съм за такива неща по книгите, когато героите са един вид сродни души и се влюбват почти веднага. Но дали и той се чувства така? Дали усеща това което аз усещам?
А всъщност какво усещам? Сякаш искам да прекарам цялото си време с него, искам да го опозная, да усетя тези устни отново, боже дори искам да го усетя в мен. Какво ми става? Не знам. Но знам, че го искам повече от всичко друго на света.
Всякаш минаваха часове, а двамата не отделихме погледите си един от друг. И той беше толкова изгубен, колкото и аз. Не можех да разбера какво си мисли и това ме подлудяваше. Момчетата обикновено са по елементарни. Но момчетата по принцип не ми действат така. Ясно е, че той беше много по различен от всеки друг.
И двамата не знаехме какво да кажем. А и какво бихме могли? Ако му кажа какво ми се върти в главата ще ме сметне за луда. Ще звучи много отчаяно.
Гледна точка на Браян
Мисля че полудявам. Тотално. Това е... невъзможно. Смисъл... какво ми направи това момиче? Защо не мога да спра да мисля за нея? Не мога да отклоня мислите си от нея. Ще прозвучи странно, но искам още от нея. Искам отново да усетя тези устни, да... да я опозная повече, да я накарам да стене името ми от удоволствие, да я имам.
Ето, прозвуча странно. Но никоя друга не е имала такова влиание над мен. Никога не съм желал нещо по-силно. Може би е заради алкохола, може би просто е много секси и си въобразявам някакви неща.
Трябва да се махна оттук. Имам приятелка, която обичам. Ария е просто непозната. Една хубава целувка. Голяма работа. Ние не сме във филм, в който ще се окажем сродни души, нито в книга, където един вид сме създадени един за друг. В реалността сме, където явно пих прекалено много.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...