1.9

5.9K 195 3
                                    

Гледна точка на Ария

След обяда със Стейси решихме, че ще се разходим малко в района, докато още не е заваляло, че не ни се прибираше веднага. Наблизо имаше бутик за чанти и обувки и понеже и на двете любимият аксесоар са ни чантите решихме да минем да разгледаме.

- Боже мой! - Стейси вече си хареса нещо. - Знаеш онези мои бели токчета с нарисувана роза. Виж тази чанта! - посочи нещо зад мен. Обърнах се и видях бяла кожена чанта с нарисувана роза. Изглеждаше точно като токчетата, за които ми говореше тя.

- Уоу! Трябва да си я вземеш. - взех я за да я огледам, но тя я грабна от ръцете ми.

- Определено! Няма начин да изляза от тук без нея. Но нека поразгледаме още. - каза.

Разделихме се и аз тръгнах към другия край на бутика. Много ми хареса една малка кожена, матова чанта в небесно син цвят. Обожавам този цвят напоследък, особено на чанти и обувки. А аз вече имам токчета в този цвят.

- Хареса ли си нещо? - след малко Стейси дойде при мен.

- Да. Ще си взема тази чанта. - посочих я и направо я взех от рафта.

- Много е сладка! Така действаме ние. Влизаме в магазин и никога не излизаме с празни ръце. - засмя се.

- Просто обичаме да се глезим. - усмихнах се и вдигнах рамене. Отидохме на касата и аз си извадих точно толкова пари, колкото струваше чантата още преди да беше дошъл нашия ред. Точно когато ни дойде реда обаче телефона ми звънна. Беше Иън и исках да вдигна. - Ето ти пари. Плати я, а аз съм отпред. - подадох на Стейси парите и чантата и излязох. Вдигнах телефона.

- Ало? Ари къде си?

- Със Стейси сме в бутик Treasures.

- Този до вас?

- Да.

- Чакай ме отпред. До две минути съм там.

- Трябва ли да се притеснявам?

- Не. Мама ни освободи за днес. - каза и се засмя, а аз се успокоих.

- Добре. Чакам те отпред. - затворих.

- Кой чакаш? - чух Стейси зад мен. Обърнах се и тя ми подаде плика с моята чанта.

- Иън ще ме вземе от тук до няколко минути.

- Аа, ок. Значи да се прибирам?

- Да.

- Ок. До после. - прегърнахме се. - Приятно!

More than just sexWhere stories live. Discover now