3.25

3.5K 145 38
                                    

5 месеца по-късно

Гледна точка на Оливия

Последните месеци бяха страхотни. Всичко се оправи след като родителите ни си оправиха отношенията. Аз и Зак се разбирахме перфектно, даже е странно. Наистина съм много щастлива, че имам човек, като него, а съм едва на 18.

В общи линии през септември започна първата ми година в университета. Честно, добре че са Зак и Ник да ми помагат с някои неща, защото все пак вече са ги минали. В края на октомври със Зак се преместихме да живеем заедно в апартамент. А съседи са ни Ник и Мила. При тях всичко е страхотно и наистина много се радвам за тях. Напоследък се заражда нещо между Емили и Джо, но тя все още не си признава, че си пада по него. Той обаче очевидно е хлътнал здраво.

Та както казах живота ми е прекрасен. Сега е седмицата на Коледа, всъщност днес е Бъдни вечер. Всички сме заедно на ски почивка. Под всички имам в предвид себе си, Зак, Ник, Джо, Мила, Емили и родителите ни. Изкарваме си много готино и ни е супер забавно заедно. Просто е перфектно. Наистина съм късметлийка с хора като тях в живота ми.

- Готова ли си принцесо? - Зак почука на вратата на банята в стаята ни. Тъкмо приключвах с гримът си. Щяхме да ходим всички заедно на вечеря.

- Вече да. - отворих вратата и излезнах.

- Изглеждаш зашеметяващо! - усмихна ми се широко и ме огледа цялата.

- И ти не отстъпваш скъпи. - погалих леко бузата му. Той сложи ръце на талията ми и ме целуна нежно.

- Обичам те! - погледна ме в очите.

- Обичам те! - усмихнах се. - А сега избърши червеното червило от устата си. - засмях се.

Гледна точка на Зак

- А сега избърши червеното червило от устата си. - каза ми Лив и се засмя. Обожавах смехът и, беше най-хубавото нещо, което съм чувал.

- Не ми ли отива? - пошегувах се и тръгнах към банята.

Последните няколко месеца бяха невероятни. Не си представях, че ще намеря момиче като нея, като за мен, а изведнъж тя се появи в живота ми и то толкова рано. Не знам как изобщо е възможно да обичаш някой толкова, колкото обичам нея. Просто съм късметлия. Тя ме промени и то към нещо по-добро, за което ще съм и вечно благодарен. Тя е просто перфектна за мен и наистина не искам да я загубя. Вече не мога да си представя живота си без нея. Тя е част от мен, по-добрата част.

More than just sexWhere stories live. Discover now