След като приключихме с карането на кънки, което беше доста забавно и свършихме на леда смеещи се един върху друг, отидохме и си купихме храна. Взехме си МакДоналдс и тръгнахме към мястото, което бяхме избрали за завършека на вечерта ни. Отне ни 20 минути да стигнем.
- Това е световно известна дестинация, а пътят до там е някаква пътечка? Можеха да се постараят малко. - измрънка Браян, а аз го побутнах леко. Бяхме оставили колата, защото с нея не можеше да се достигне крайната ни цел.
- Не мрънкай, а върви. Залезът е след 15 минути и ако го изпуснем ще видиш ти. - предупредих го на шега.
След още малко ходене пристигнахме. Намирахме се на около пет метра от надписа Холивуд, а пред нас се простираше целия град. Както споменах залеза започваше и беше невероятно красиво.
- Уоу... - Браян погледна напред. - Наистина е страхотно.
- Не ми казвай, че не си гледал залеза от тук.
- Не съм. - засмя се леко.
- Нямам думи. - щях да се засмея, но успях да остана сериозна. Двамата седнахме на тревата и извадихме бургерите си.
- Ари, трябва да ти кажа нещо. - Браян проговори след няколко минути мълчание.
- Слушам те. - погледнах го за малко.
- Става дума за мен и Хана. - започна. - Мислех да не ти казвам сега, но...
- Няма такива. Говори. - подканих го.
- Ние вече не сме заедно. - изговори бързо.
- Какво? Скъсал си с нея? Защо?
- Ами, хванах я, че си пише с друг. Това беше достатъчен повод да скъсам с нея.
- И защо не ми каза по-рано? Как се чувстваш сега? - не знаех какво точно да го попитам.
- Ами добре съм, ако това питаш. Смисъл, да, бяхме заедно доста време и да, не е много приятно, но ще се оправя. Не е толкова зле. Просто беше неочаквано да разбера, че ми изневерява.
- Съжалявам. - не знаех какво точно да му кажа.
- Не, няма защо. Тя се връща в Атланта след два дни и вероятно повече няма да я видя. - помълчахме известно време. Както казах не знаех какво да кажа. Браян най-накрая е свободен! Честно идва ми да му се метна на врата. Но пък от друга страна нещата с Иън се задълбочиха. Да, в началото тръгнах с него на пук на Браян, но сега не знам как да скъсам с него. Определено трябва да помисля за това и евентуално да говоря със Стейси.
أنت تقرأ
More than just sex
أدب المراهقينИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...