Гледна точка на Ария
23 години по- късно отново се срещаме. Много неща се случиха през това време и повечето бяха хубави. Не мога да повярвам колко бързо минава времето. Всякаш вчера започна всичко. Но нека се върнем от денят на сватбата ни с Браян.
Оженихме се само няколко месеца след като ми предложи. Бяхме избрали датата, на която станахме двойка за да си запазим датата на годишнината. Все още помня този ден в детайли. Беше невероятно. Не беше голяма сватба, но точно това я направи още по- специална. Сключихме брак пред очите на семействата и най- близките ни приятели, и въпреки че не бяхме много забавлениято беше голямо. Лия и Джак ни бяха кумове, а няколко години по- късно ние бяхме техните. Те се ожениха. Странно нали?
Та едва две години по- късно се роди и първото ни дете- синът ни Никълъс. Той беше копие на Браян, както на външен вид, така и по характер. Не много по- късно Ник се сдоби и с по- малката си сестра Оливия. В същата година се роди и Мила, дъщерята на Джак и Лия, както и Емили- дъщерята на Хари и Ашли. Трите са най- добри приятелки от малки.
Какво друго се промени при нас? Като за начало се отказах от психологията и започнах да уча за моден дизайнер. След като мама се оттегли наследих бизнеса и и имах доста успешна кариера. Вече не се занимавам чак толкова много с работа.
Браян и групата бяха прочути по цял свят. Направиха три световни турнета и издадоха четири студийни албума, но спряха да правят нова музика преди около две години. Сега само се наслаждават на постигнатото, тоест си харчат парите.
Друг интересен факт е, че бара, в който се запознахме сега е наш. Преди около 10 години предните собственици го обявиха за продажба и ние решихме да го купим. Има някаква сантиментална стойност все пак, а и има доста клиенти, така че не направихме грешка, че го взехме.
В общи линии животът ни беше прекрасен. Наистина се чувствам щастлива с това, което имам и това, което заедно с него постигнахме през годините. Все още се чувствам късметлийка, че го имам в живота си, защото без него нищо нямаше да бъде същото. Но ние вече имахме своя "звезден миг" и е време да чуете една по- различна история. Време е да се запознаете с моята по- добра версия.
Гледна точка на Оливия
- Аз мисля да излезна на въздух малко. - станах от мястото си на пода. - Пих прекалено много уиски. - казах и излезнах от стаята, оставяйки приятелите си.
ESTÁS LEYENDO
More than just sex
Novela JuvenilИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...