Гледна точка на Браян
Тъкмо оставих Ария пред домът на Иън и тръгнах към вкъщи. От сега по нейно желание няма да се виждаме или чуваме. Давам и две седмици. Аз ще се постарая да не съм първия, който ще се пречупи. До сега аз показвах слабост към нея, но сега и аз ще го играя недостъпен.
Телефона ми звънна и ме разсея от мислите ми. Взех го и видях, че Джак ми звъни. Вдигнах му веднага.
- Браян още ли си с това момиче... Ария? - пита направо.
- Не. Току що я оставих пред тях. С теб какво стана? - пуснах високо говорителя и оставих телефона си на таблото.
- Нищо. Просто бях много изнервен. Не е като да не познавах Лена, но честно не очаквах това на третия месец.
- Обичаш ли я? - попитах го.
- Не знам. Държах на нея малко или много. Пукаше ми и тя все едно заби нож в гърбът ми.
- Тъпо стана.
- Да. Та исках да благодаря на тази Ария. Ако не беше тя кой знае до кога щеше да ме лъже Лена.
- Мога да ти дам Фейсбука ѝ. - засмях се.
- Става.
- Ария Вега. Запомни ли?
- Да. Мерси. Айде ще се видим утре.
- Добре. Ако има някакъв проблем ми звънни. Ясно?
- Да. Хайде. - затвори. Не се очудвам, че Джак иска да благодари на Ария. Той си е такъв. Дори Ари да го е направила случайно и без да иска той го оценява. Като се замисля Лена наистина не го заслужава. Но аз ще говоря и с Хана. Не искам да се подвизава с такъв парцал.
Гледна точка на Ария
Браян ме остави пред сградата, в която беше апартамента на Иън. Влязох вътре и с асансьора се качих на 4 етаж. Звъннах на звънеца и изчаках да отвори.
- Хей. - той отвори. Беше по шорти и тениска, а косата му беше леко мокра. Явно се беше изкъпал.
- Хей. - усмихнах се леко и влязох.
Събух ботите с които бях и отидохме в хола. Свалих жилетката си и заедно с чантата си я оставих на единия фотьойл. Иън седна на дивана, а аз отидох и заех мястото до него.
- Проблем ли има? - погалих леко бузата му и го накарах да ме погледне.
- Не.
- Стига. - седнах в него. - Изобщо не ми говориш и си нацупен. И по телефона също не звучеше добре.
KAMU SEDANG MEMBACA
More than just sex
Fiksi RemajaИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...