Гледна точка на Ария
Браян: Хареса ли ти начина, по който те чуках в онази тоалетна?
Дали ми е харесало? Това беше най-добрия секс, който бях правила.
Ария: Беше страхотно, но попринцип си падам по по-извратените неща🙄
Браян: Повярвай аз също.
Ария: Така ли? В момента съм в леглото си. Какво би правил, ако беше с мен тук?
Това не се брои за изневяра! Теорията е едно, практиката е друго. С Браян си говорим какво бихме правили. Не правим нищо нередно на практика.
Браян: Щях да ти покажа какво друго мога да правя с езика си освен да се целувам страхотно😝😝
Ария: Звучи много искушаващо. Кажи ми още.
Браян: Представи си как влизам и излизам от теб, усещаш цялата ми дължина... мамка му... само с мисълта за това мога да свърша.
Ария: Жалко, че сме заети😕
Браян: Ария... не си играй с мен.
Ария: Не те карам да си фантазираш неща с мен.
Браян: Правиш го без да се опитваш.
Ария: Ок. Тогава какво би искал аз да правя, ако в момента бяхме в едно легло?
Браян: Тези твои устни около пениса ми... пак ще сънувам мокри сънища.
Ария: За свирка трябва много да се постараеш.
Браян: За свирка от теб бих направил много😂😂
Ария: Вече не става. Имам гадже.
Браян: Аз също.
Ария: Но на мен ми пука за него.
Браян: На мен ми пука за нея.
Ария: Сигурен ли си?
Написах му това и излязох от чата. За сега ми се получаваше да претендирам, че правя това за забавление, а не защото искам да сбъдне всичките ми секс фантазии. Няма да си го призная. Не мога да си го причиня сама на себе си. Да бъда контролирана от мисълта за мъж. Никога. А той е елементарен, както останалите и сам показва слабостите си.
Гледна точка на Браян
Ария: Сигурен ли си?
Дали съм сигурен, че ми пука за Хана? Да? Да! Тя... тя ми е гадже. Пука ми за нея. Нали?
И Ария отново успя да ме обърка. Какво целеше с този въпрос? Иска да скъсам с Хана заради нея или? Но защо и е да го иска, като тя е с онзи Иън. Нещо не я разбирам. Или не разбирам себе си. По-скоро е второто. Но мисля, че знам как ще се оправя. Трябва да изляза с Ария. Искам да я опозная и да видя какво ще стане тогава. Може пък да не си допаднем и всичко да свърши. Но какво, ако я харесам още повече. Какво ще стане с мен и Хана? Прекалено привързан съм към нея.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...