3.14

1.9K 104 5
                                    

Два дена по- късно

Гледна точка на Оливия

Минаха два дена от началото на наказанието ми. Наще сякаш вече забравиха за случилото се и не го коментират изобщо, но естествено не са забравили за двете седмици "затвор". Ник не ми говори много много, а и не се засичаме много из къщи. Той ходи на фитнес с Дейв или излиза с онази глупачка Джени, не знам какво вижда в нея, а вчера вечерта беше на купон с приятелите си. Моето ежедневие минава далеч по-скучно. В общи линии съм си вкъщи, гледайки Netflix или пишейки си със Зак и момичетата. Със Зак си поставихме, като задача да разберем какъв е проблемът между родителите ни, да разберем от къде е започнало всичко това с омразата. Аз все още не съм започнала с разпитването, защото, ако сега подхвана въпроса най-много да ги изнервя. Ще изчакам няколко дни да утихне всичко напълно и тогава ще опитам.

- Лив. - мама влезна в стаята ми. - С баща ти излизаме. Ще ходим до бара за малко, ако искаш ела. - предложи.

- Не. - отвърнах.

- Хубаво. - излезна. Какво щях да правя в бара с тях? Когато са там вършат само работа.

След малко чух, че излезнаха и слезнах в хола. Мислех да гледам Netflix, но вече наистина ми омръзна. Започнах да обикалям из къщата, разходих се в двора и се чудех какво да правя, когато най-накрая реших да се кача да говоря с Ник. По-рано се прибра от фитнес и знам, че си е в стаята. Ако се разберем поне той ще ми прави компания, а и не съм се отказала от плана си да го убедя, че Зак наистина си заслужава.

Та влезнах в къщата и се качих на вторият етаж. Застанах пред стаята му и тъкмо щях да почукам, когато той отвори вратата. Погледна ме изненадано. Май щеше да излиза, защото беше облечен, като за навън.

- Излизаш ли? - попитах.

- Това е планът ми. - отвърна.

- Исках да поговорим. - казах.

- Нямам време. Имам среща с приятелите си, а те ме чакат. - мина покрай мен. Ок, това заболя.

- Ник, моля те. - тръгнах след него. - Ужасно е гадно с теб да сме скарани. А и мислех, че поставяме един друг на първо място винги. От кога нямаш време да говориш с мен?

- Лив, ужасно гадно е да ме лъжеш. И нямам време за теб, от както ти предпочете Зак пред семейството си. - обърна се към мен.

More than just sexWhere stories live. Discover now