1.18

4.8K 146 12
                                    

(16+😉😉)

Гледна точка на Кайл

Ария напусна бясна къщата, а Иън остана. Личеше си, че иска да я последва, но и аз на негово място бих се оплашил. Ари си беше доста рязка.

- Мамицата му! - заби юмрука си в стената.

- Братле успокой се. Ще и мине. Просто е ядосана. Ще поговорите утре на спокойствие.

- Да. Точно за това не я последвах. Не си мисли, че е, защото ми се развика. - каза. Другите бяха в дневната, докато ние бяхме в коридора. - Супер! Телефона ѝ е в мен. - извади го от джоба на якето си.

- Ще и го дам.

- Какво?

- Просто ще я последвам. Теб в момента не може да те гледа, но не е хубаво да остава сама. Ще вземе да направи някоя простотия.

- Но после се върни да ми кажеш как е. - подаде ми телефона.

- А ти не се навъртай около Кира. - предупредих го уж на майтап и излязох. Огледах се и я забелязах да върви по тъмната улица. - Ария! - затичах се след нея.

- Махай се Кайл! - извика.

- Искаш ли си телефона? - показах и го, а тя го взе. - Успокой се. Знаеш каква е Кира, а и това е само предизвикателство. Иън не...

- Изобщо не ми го споменавай. Мерси за телефона. Сега можеш да се връщаш.

- Ще се върна, когато ме убедиш, че мога да те оставя сама.

- Спокойно нищо няма да направя. Просто ще се прибера. Честно.

- Сигурна?

- Да. Прекалено съм изтощена за вършене на глупости.

- Надявам се. Трябва ли да проверявам дали си си вкъщи?

- Не. Не съм на пет.

- Ок. Дай да те гушна и те оставям. - тя спря и се прегърнахме. - Надявам се да се видим скоро и тоя път без драми. - казах, а тя се засмя леко.

- Хайде. - отдръпна се и продължи, а аз тръгнах обратно към нас.

Гледна точка на Браян

От един час слушам как Лена иска да се събере с Джак. Той бил единствения за нея, тя го обичала и такива. Ако не беше момиче до сега да съм я изгонил.

- Осъзнаваш, че ти му изневери нали? Такова нещо трудно се прощава, да не кажа изобщо. - и го казвам точно аз...

More than just sexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin