1.5

6.6K 217 4
                                    

Гледна точка на Ария

След обяд леко захладня, затова ми се наложи да избера други дрехи за излизането ми с Иън. Спрях се на тъмни дънки с висока талия, бял топ с някакъв черен надпис и бели Adidas. Облякох се и се огледах. Среших косата си и реших да я вържа на рошаво кокче. Сложих си съвсем малко фон дьо тен, очна линия, спирала и безцветен гланц. Взех си телефона и го прибрах в задния джоб на дънките си. Взех си и кожено черно яке и в единия джоб прибрах пари и ключове от къщата. Не го облякох, а го държах в ръка. Все още не беше толкова студено.

- Готова ли си? - Стейси влезе, ядейки от сладолед в купичка. Винаги влизаше в стаята ми без предупреждение.

- Да. - усмихнах се.

- Много си сладка. На Иън ще му хареса.

- Надявам се. - отново се огледах в огледалото.

- Значи ще му дадеш шанс? - попита.

- Май да. Смисъл той е готин, познавам го, свестен е, забавен е, красив е...

- Да, да, ясно. - прекъсна ме и аз се засмях. - Хайде, че ще закъснееш.

- Да, мамо. - тръгнах към вратата.

- Красавицата ми! - ощипа бузата ми и и двете се засмяхме. - И да се прибереш до 12. - размаха пръст.

- Ще видим. Ти тук ли ще си?

- Да. И аз имам нужда от почивка. - каза все едно е очевидно.

- До после тогава. - прегърнах я и излязох.

Тръгнах към парка и ми отне около 20 минути да стигна. Заоглеждах се, но имаше много хора и не можех да видя Иън никъде. Взех си телефона за да му се обадя, но точно преди да го набера някой ме прегърна в гръб. Този някой беше Иън. Обърнах се и увих ръце около вратът му.

- Тъкмо щях да ти звънна. - засмях се леко и се отдръпнахме от прегръдката.

- Нейт няма да идва. - каза.

- Стейси също.

- Супер! - ах тази усмивка. Това беше едно от нещата, които харесах в Иън и все още харесвам. - Ще се разхождаме, ще ядем или предлагаш нещо друго?

- Ами за вечеря е рано. Нека се поразходим и после да идем да хапнем някъде.

- Ок. - съгласи се.

Тръгнахме по една от алеите в парка. Вървяхме в приятна тишина. Не беше неловко и това ми харесва. Въпреки че то няма причина да е неловко. Иън е един от най-добрите ми приятели и един от хората, които ме познават най-добре. Както и аз него.

More than just sexWhere stories live. Discover now