2.11

3.4K 138 6
                                    

На следващия ден

Гледна точка на Стейси

Нейт ми се обади по-рано и ме извика да отида у тях. Каза ми, че и Иън е там. Не знаех какво е станало, но ми се струва, че нямаше да бъде само излизане с приятели.

Когато таксито спря пред домът му платих на шофьора и слязох от колата. Минах по пътеката до входната врата и направо влязох. В тази къща съм прекарала толкова време, че дори не се чувствам на гости.

- Момчета? - поровикнах се, докато закачах якето си на закачалката.

- В хола сме! - чух гласът на Нейт и отидох в хола. Иън седеше на дивана и изглеждаше много бесен. Просто можех да го видя в очите му. Нейт беше прав и ходеше напред назад.

- Какво става? - попитах.

- Ария. - отвърна Иън неочаквано. Не мислех, че ще проговори.

- Искаш ли да и се обадя? Сигурно ще може да дойде. - предложих. Това имаше впредвид той, нали?

- Стейси... - Нейт ме погледна все едно казваше "не трябваше да го казваш".

- Обеден съм, че е заета с новото си гадже.

- Ново гадже? - изгледах Иън.

- Вчера... я хванах да ми изневерява в един клуб, с Браян. - отвърна и ме погледна.

- Значи вече знаеш. - мамка му! Ето това вече не трябваше да го казвам.

- Вече знам? - повтори Иън бавно и се изправи.

- Стейси? - Нейт ме погледна въпросително. Двамата седяха срещу мен и се чувствах като в клетка с лъвове готови да ме нападнат. - Ти от кога знаеш? - поне Нейт не беше чак толкова ядосан.

- От ъм... известно време. - и ставаше все по-зле, а вече нямаше как да се измъкна.

- Не сметна ли за нужно да ми кажеш?! - извика Иън.

- Иън, нямаш представа колко исках да ти кажа. - побързах да се защитя. - Просто тя беше моята най-добра приятелка и и обещах да не ти казвам, но... ако ме изслушаш ще ти обясня абсолютно всичко. -ако наистина ме изслуше ще бъде по-лесно, защото така не знам от къде да започна.

- Да те изслушам?! Забрави! И ти не си по-добра от нея! Аз също бях твой приятел, но ти я остави да си играе зад гърбът ми! Имаше достатъчно време да ми разкажеш и преди сам да разбера! Не искам да ви виждам повече! Долни предатели! - извика и излезе от къщата.

More than just sexWhere stories live. Discover now