3.2

2.4K 114 16
                                    

2 дена по- късно

Гледна точка на Зак

Последните два дни постоянно си мисля за Оливия, момичето, което срещнах онази вечер на партито. Имах и номера и мислех да и се обадя, но не исках да бъде прекалено скоро. Не искам да изглеждам отчаян, защото определено не съм. Тя просто ми се стори интересна и бих искал да я опозная по- добре. А и тази целувка... определено бих я повторил. Но да сме честни, надали ще излезне нещо сериозно. А и аз не си падам по- сериозните връзки. Просто тя е секси и бих спал с нея.

- Зак! - чух майка ми да ме вика от долния етаж на огромната къща, в която живеехме. С баща ми имаха работа извън града за два дена и най- вероятно бяха на път да тръгнат.

- Идвам! - отвърнах и излезнах от стаята си. Слезнах по извитото стълбище и я видях на вратата.

- Иън, ще си изпуснем полета! - отново се провикна, но този път към татко. След няколко секунди той се появи от дневната.

- Тук съм. - дойде при нас.

- Зак, ние тръгваме. Не прави глупости и не си и помисляй за купони вкъщи, докато ни няма. - майка ми ме погледна строго.

- Спокойно. - вдигнах ръце защитнически.

- На 19 е Стейси. Има глава на раменете. - успокои я татко.

- Знам. Просто предупреждение. - каза тя и ми се усмихна. Прегърна ме силно, а след това тръгнаха. Аз излезнах малко след тях, защото щях да се виждам с Джо, най- добрият ми приятел. Странно е, защото баща му Нейт е най- добрият приятел на баща ми, а сега ние с него сме.

Гледна точка на Оливия

- Значи партито онази вечер не е било чак такава загуба на време? - попита ме Мила, най- добрата ми приятелка. С нея бяхме в Бевърли Хилс на пазар за дрехи и тъкмо и бях разказала за Зак.

- Беше просто целувка. Не че не ми допада той, но надали ще излезне нещо. - отвърнах. - Аз му дадох номера си, но не мисля, че ще ме потърси.

- Поне добре ли се целува? - поинтерсува се тя, а аз се засмях.

- Определено! - отговорих и при спомена сякаш отново усетих допира на устните му.

- Трудно ми е да повярвам, че си го целунала. Обичаш да флиртуваш, но не се целуваш с никой толкова бързо. - говореше, докато оглежда поредната рокля в Chanel.

More than just sexWhere stories live. Discover now