Гледна точка на Браян
Първата ни почивка започна преди пет минути и ние вече бяхме в ресторанта срещу студиото. Все пак не бяхме обядвали, а е един и половина. Поръчах си суши, както останалите и Спрайт за пиене. Бих писал на Ария, но си забравих телефона в студиото. Ще мога да и пиша чак в следващата почивка.
- Браян! - Джак каза името ми малко по-силно и ме изкара от мислите ми за Ари.
- Да? - погледнах го уж съсредоточено.
- Къде си? Изобщо не говориш. - обади се Раян.
- Замислих се. - отвърнах.
- За Ария. - Дилан започна с бъзиците. - Ще ни кажеш ли накрая какво става с вас?
- Да. Скъса с Хана и все едно нищо не е станало. С Ария се натискате, а после се появява гаджето и. Хайде да ни кажеш какво става вече. - подкани ме Джак. Всъщност вече мога да им кажа. Не е голяма тайна, че с Ария излизаме.
- Гаджета ли сте? - попита Раян.
- Не. - отрекох веднага. Ами така си е. Не сме... гаджета. Все още. - Добре... запознахме се на откриването на онзи клуб. На предното ни участие. - оточних. - Та в общи линии я харесах още тогава, тя мен също и оттогава... ами виждаме се. Много е объркано или поне беше. Тя си хвана гадже седмица след като се запознахме, аз бях с Хана и в общи линии нямаше как да се получи между нас. Но в същото време нещата се задълбочаваха, скъсах с Хана, защото ми изневеряваше и беше доста удобен случай и вчера Иън се появи и... знаете какво стана. Но тя и без друго трябваше да скъса с него днес, така че... всичко вече е горе-долу добре.
- Изобщо спали ли сте заедно? Какво ако не е добра в леглото? - попита Дилан, а аз се засмях.
- Не се притеснявай. Страхотна е в леглото. - уверих го.
- Ама вие наистина сте сериозни. - каза Раян.
- Да.
- А защо не сте гаджета? - попита Джак.
- Ъм... до вчера беше заета на практика. - напомних. - Спокойно де, днес ще излизаме.
- Ще и предложиш днес? Какво си планирал? - попита Раян.
- Нищо. Смисъл... късно е за романтични неща след всичко. - наистина е така. Сигурен съм, че и тя е на това мнение.
- Глупости! Трябва да организираш нещо. - отвърна Дилан.
- Хора... моля не се бъркайте точно в това. - помолих ги.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...