1.7

6.6K 189 15
                                    

Гледна точка на Ария

Седяхме в Нейт няколко часа и към 17 с Иън си тръгнахме. Той ме остави у нас за да се оправя и се разбрахме, че ще ме вземе към 18 и 20 за да стигнем навреме в Night Fly. Бара се намираше в източната част на Бевърли Хилс и щеше да ни отнеме време, докато стигнем.

Първо влязох и си взех душ с косата за около 20 минути. Изсуших косата си и я навих на масури, оставих я пусната. Бях избрала да си облека дълга червена рокля без презрамки, прилепнала по талията, а надолу леко разкроена. Съчетах я със златни сандали на висок ток, които не се виждаха под роклята. Взех си златна чантичка портмоне, в която прибрах телефона си, пари и ключовете от вкъщи, както и лична карта. Може да ви изглежда официално, но все пак това не е дискотека, а изискано вечерно/нощно заведение.

Имах 20 минути за грима. Сложих си основа и фон дьо тен. Подчертах съвсем леко скулите си и си сложих малко златисти сенки над очите. Сложих си спирала и завърших с червено червило в нюанса на роклята. Харесва ми как изглежда крайния резултат и определено, ако досега Браян не е можел да ми устои то вече направо ще се влюби. Не че го правя заради него де, по- скоро ме вълнува мнението на Иън. Харесва ми, че започнах да възстановявам стената, която Браян беше разрушил. Един мъж никога няма да може да ме обсеби, ако аз не го искам. Браян стигна далеч и все още не знам как, но няма да го допусна отново. Не мога да си позволя мъж да ми влияе така.

Слизах по стълбите и на звънеца се звънна. Това трябва да е Иън. Побързах да стигна вратата и да му отворя. Той беше с черен смокинг, който го правеше да изглежда много секси.

- Уоу... изглеждаш уникално. - целуна ме.

- Старая се. - усмихнах се широко. Заключих къщата и го последвах до джипа му. Качихме се и тръгнахме към нощния бар.

- Та не ми разказа за тези приятели. Познавам ли ги?

- Не. Запознах се с това момче на откриването на онзи клуб преди две седмици. Той беше вокалиста на онази банда и да. Просто си говорихме и после случайно се срещнахме и в дискотеката преди няколко дена и днес просто предложи да излезнем. Смисъл аз и ти и той и приятелката му.

- Щом си има гадже да съм спокоен. - каза уж на шега, но знаех, че беше сериозен. Иън си е ревнив, познавам го, но аз също съм така. До някъде това е минус, но пък, което си е наше си е наше. Заедно сме и точка.

More than just sexWhere stories live. Discover now