9 дена по-късно
Понеделник
Гледна точка на Оливия
Наказанието ми официално приключи. Най-накрая. След партито онази вечер със Зак се видяхме още два пъти, естествено придружена от Ник и компанията. Брат ми все още беше скептично настроен, но успяваше да запази мнението си за Зак за себе си. Лека по лека започваше да го приема, но все пак.
- Ливи? Готов ли ти е багажа? - брат ми се провикна от коридора. Чудите се за какво ми е багаж? Ами заедно с Мила, Емили, Кайла, Танър, Джейк, Дейв, Ник, Зак и Джо бяхме решили да идем за няколко дена на вилата на родителите ни извън града. Къщата беше достатъчно голяма за всички ни, имаше басейн и в общи линии е перфектна за събиране с приятели. Родителите ни нямаха нищо против. Естествено не знаеха, че Зак и Джо ще бъдат там, но няма как и да разберат. С Ник ни хрумна идеята миналата седмица. Той разкара онази Джени, за което се радвам и затова тя няма да присъства. Та говорихме и с останалите и те също се навиха. Така че след половин час тръгваме. В момента е около 8 и половина сутринта и към девет имаме среща с останалите на един от изходите на града. Все пак само аз и Ник знаем пътя.
- Почти съм готова! - отговорих и затворих не много големият си куфар. Огледах се за последно в огледалото и излезнах от стаята си. Ник взе куфара ми и го свали в колата ми. Щяхме да сме с моята кола, защото при срещата ни с останалите щеше да има малка смяна. Зак щеше да пътува с мен, а Ник най-вероятно с Танър.
Слезнах долу, където бяха мама и тате. Прегърнах ги за довиждане, а те си изкараха лекцията с това какво да не правим, когато се настаним. В общи линии да не правим глупости.
- Внимавайте! - предупреди ни мама.
- И искам къщата да е цяла след вас. - довърши тате.
- Чао! - отвърнахме с Ник едновременно и извъртяхме очи. Наще се засмяха в отговор. С брат ми се качихме в колата ми, като аз бях на шофьорското място и потеглихме към мястото на срещата.
Пътят ми се стори доста кратък, но все пак ни отне около 40 минути. Джо и Зак вече бяха там, както и Танър и Кейла. С Ник слезнахме от колата и отидохме при останалите. Вече очевидно се бяха запознали.
- Здравей красавице! - вниманието на Зак бързо се прехвърли върху мен и той дойде и уви ръце около талията ми.
ESTÁS LEYENDO
More than just sex
Novela JuvenilИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...