Гледна точка на Оливия
След като се наядохме излезнахме от пицарията и решихме да се разходим, защото съвсем наблизо имаше парк. Вече вървяхме от около час и започваше да се стъмва.
- Трябва да отидем на кино някой път. - казах.
- Така ли?
- Да. Скоро излиза нов филм на ужасите и трейлъра ми хареса. Много искам да го гледам. - усмихнах се широко.
- Харесваш ужаси? - очуди се.
- Да!
- Започвам да те харесвам още повече. - преметна едната си ръка над раменете ми и ме придърпа към себе си. Повървяхме в тишина, но аз я развалих, когато започна да вали леко.
- Заваля. Май ще е най- добре да се връщаме към колата.
- Определено. - съгласи се и тръгнахме обратно. Не бяхме много далеч, но дъждът усилваше бързо и докато стигнем успя да ни намокри.
- Гадост! Сега трябва да се прибираме. - въздъхнах и погледнах през прозореца.
- Можем да отидем в нас. - предложи и аз го погледнах.
- Сигурен ли си?
- Да. Защо не? Наще ги няма до утре и съм сам. Никой няма да разбере. - увери ме.
- Добре тогава. - съгласих се. Той се усмихна и тръгнахме към домът му.
Мястото беше на около двайсет минути от моята къща и пак се намираше в Холивуд. Къщата беше голяма и доста хубава. Той паркира колата си в подземня гараж и двамата слезнахме. Качихме се на първия етаж и отидохме в дневната.
- Добре дошла! - усмихна се и се обърна към мен. - Искаш ли нещо за пиене или?
- Не. Добре съм. - отвърнах.
- Ок. - той седна на дивана, а аз се настаних до него.
- Идеи какво ще правим? - засмях се леко.
- Може би. - обърна се към мен. Сложи едната си ръка на бузата ми и се наведе, оставяйки целувка на устните ми.
Последваха още няколко кратки целувки и аз се изместих в скута му. Сега ръцете му се намираха върху дупето ми, а езиците ни се движеха в синхрон. Увих ръцете си около вратът му, а той ме притисна още повече към себе си. След като се отделихме от продължителната целувка аз се наведох надолу към вратът му, засмуквайки леко кожата му. Той изстена тихо, а след малко вече му бях оставила една смучка. Устните му отново откриха моите и езиците ни отново заиграха заедно. Без да прекъсва целувката ме сложи да легна на дивана, настанявайки се над мен. След малко устните му се спуснаха до кожата на вратът ми и той ми върна услугата, оформяйки ми смучка. Прокара ръка под тениската ми, плъзгайки я по гърбът ми. Продължаваше да оставя целувки по врата и ключиците ми, като след малко премахна тениската от тялото ми. Това не трябваше да става, но беше прекалено хубаво за да го спра. Зак също съблече тениската си и аз огледах стегнатия му корем преди да успее да забележи. Той отново се наведе над мен и започна да оставя целувки по корема ми, спускайки се надолу към дънките ми. Когато ги стигна ги откопча и свали бавно по краката ми след което свали и своите. Сега и двамата бяхме по бельо и посоката, в която отиваше това започна да ме притеснява малко.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...