Гледна точка на Ария
Преди малко приключихме с тренировката и се изкъпахме и преоблякохме. Аз си бях с маратонките, но си облякох блуза и дънки. Излязох от сградата и отидох в колата, където беше Иън и ме чакаше. Той беше по-бърз.
- Добре и сега? - обърна се и ме погледна.
- Нали говорихме да попътуваме. Коачела Вали?
- Още си навита?
- Да. - усмихнах се.
- Добре. - целуна ме за кратко и тръгнахме.
Един час по-късно, малко преди да излезем от града спряхме на една бензиностанция да заредим и да си купим нещо за ядене за из път. Слязохме от колата след като вече бяхме заредили и влязохме вътре.
- Какво ти се яде? - попитах го, докато си взимах сандвич.
- Не знам. Вземи и на мен сандвич. - каза. Взех му сандвич и на него, а той си взе дъвки. Отидох до хладилника с напитки и взех две води, кола за мен и Hell за него. Взех си малки кроасанчета с някакъв крем, а той си взе някакви пълнозърнести бисквити, да се прави, че се храни здравословно. Отидохме на касата и той плати сметката, а след това се върнахме в колата.
Продължихме по пътя си, ядейки и пиейки от напазаруваните неща. Трябваше да пристигнем след около два часа, а на мен вече ми омръзваше да седя. Обичам да пътувам, но пък бързо ми омръзва да седя. Логика.
- Каза ли на Стейси, че ще се прибереш късно? - попита.
- Не, но тя знае, че съм с теб... така че, ако нещо се случи с мен ти си отговорен. - пошегувах се.
- Няма спокойно. - изсмя се.
- Аз съм спокойна. После ти ще си имаш проблеми със Стейси. - вдигнах рамене и се усмихнах невинно.
- Ако не те познавах можеше и да ме заблудиш с това ангелско личице. - погледна ме за малко. - Но знам какво се крие зад тази невинна усмивка. - гледах го как се усмихва самодоволно. Беше толкова красив и несъзнателно и аз се бях ухилила.
- Няма такова нещо. Аз съм добро момиче.
- Мхм... - усмихна се, а аз се засмях.
Гледна точка на Браян
С Хана днес решихме да се махнем малко от града и още преди обяд пристигнахме тук. Решихме да дойдем до Коачела, защото отдавна не бяхме идвали, а обичахме да се разхождаме около езерото, малко на природа. Пък и трябваше да се откъсна от Ария, а какъв по-добър начин от това да прекарам време на саме с гаджето си.
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...