2.32

2.4K 111 4
                                    

- Тя е тук, защото си пишем заедно докладите. Споменах ти за това. - каза Хари.

- Да, спомена, че ти ще пишеш доклад, не че ще сте заедно. Можеш да си тръгваш. - тя се обърна към мен.

- Уоу... Ашли, стига, нищо не е станало. Просто си помагахме с домашното. - защити ни той.

- Не я искам около теб. - тя кръстоса ръце. - Вие сте бивши, не трябва ли да се мразите? От къде на къде тя ще идва в домът ти и ще се разполага все едно си е у дома? - изрече на един дъх.

- Вече преувеличаваш. - Хари извъртя очи.

- Да, ние просто сме съседи и просто дойдох за да си напишем докладите заедно. Нищо друго не се е случило, и нямаше да се случи. - вдигнах рамене, а Хари ме погледна като "не трябваше да казваш това".

- Съседи?! - тя поглеждаше ту мен, ту него. - Къде по- точно живееш? - спря се на мен.

- На горния етаж. - казах леко притеснено. Тази ме плашеше, изглеждаше ми луда.

- Значи през цялото това време вие просто живеете един до друг? Защо не си ми казал за това? - тя започна да му вика. Погледнах към масичката, където телефона ми звънеше, но беше на без звук. Името на Браян се изписваше на екрана и трябваше да вдигна.

- Знаете ли, аз ще тръгвам. Ще ти пратя доклада ми довечера. - взех лаптопа си, телефона си от масата и побързах да стигна входната врата.

- Ария! - Хари се провикна след мен все едно искаше помощ, но нямах намерение да се разправям с лудото му гадже. Предпочитам да говоря с моето и затова побързах да му вдигна.

- Ало? - чу се гласът му от другата страна.

- Хей. - усмихнах се, въпреки, че не ме виждаше и влезнах в апартаментът ни.

- Какво правиш?

- Пиша доклад. Ти?

- Сега имахме обяд. Сама ли си? Нали уж щеше да го пишеш с Хари? - попита.

Гледна точка на Браян

- Щях, и до сега бях там, но изведнъж приятелката му се появи и започна да вика, и аз се изнизах. Но ще го довърша сама. - не бях много доволен от това, че съм на другия край на страната, а Ария прекарва време с Хари, но от една седмица е така и нищо не се е случило, така че ще я оставя намира. На фона на това, че не се виждаме, можем поне да не се караме по телефона заради Хари.

More than just sexWhere stories live. Discover now