1.25

4.2K 146 1
                                    

Гледна точка на Ария

Вечерята щеше да се състои в ресторанта на хотела на семейство Стайлс, в който също така щяхме да нощуваме. Таксито спря пред скъпата сграда и аз и родителите ми слязохме, като татко плати и ни взе багажа. Влязохме във фоайето и аз накарах мама да ме снима до едно от огледалата, докато татко остави нещата ни на хората на рецепцията. Веднага качих снимката във Фейсбук.

 Веднага качих снимката във Фейсбук

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Хайде Ария. - подкани ме мама.

- Идвам. - настигнах ги. Тримата влязохме в ресторанта и се насочихме към една кръгла маса в дъното. Хари и родителите му вече бяха там, но станаха, като ни видяха.

- Добре дошли! Много се радваме да ви видим. - Даян, майката на Хари, прегърна мама.

- Мина много време, а Джон? - Кристофър, бащата на Хари, се здрависа с моя.

- И ние много се радваме, че най-накрая успяхме да се видим. - усмихна се мама. С Хари седяхме отстрани и не казвахме нищо. И двамата бяхме леко намръщени и избягвахме да се поглеждаме.

- Да сядаме тогава. - предложи Даян и всички заехме местата си. Естествено Хари седеше до мен, а от другата ми страна беше мама. Храната вече беше сервирана и всички започнаха да се хранят и да си говорят за най-различни неща. Всички без мен и Хари. Бих си извадила телефона за да пиша на Иън, но реших да се въздържа. Все пак щеше да е неуважение.

Имам чувството, че времето минаваше много бавно, а в същото време не усетих кога започнах третата си чаша вино. Родителите ни продължаваха да си говорят все така оживено и мисля, че даже забравиха, че седим с тях на една маса. Хари пиеше от уискито си от време на време и по вида му ясно си личеше, че е много отегчен от тази вечеря.

- Аз смятам да се кача до стаята си за малко. - станах от масата. Мама измърмори нещо и продължи да си говори с Даян. Излязох от ресторанта и с асансьора се качих на десетият етаж.

More than just sexWhere stories live. Discover now