2.29

2.6K 96 5
                                    

Гледна точка на Ария

- Значи няма да се виждате в продължение на един месец? - попита ме Фийби. С нея седяхме пред пробната във Victoria's Secret, защото Лия пробваше някакъв сутиен.

- Мхм... - кимнах и отново погледнах телефона си. Браян трябва да пристигне всеки момент.

- Спокойно, имаш нас. - Лия се провикна от вътре. - Не сме толкова секси, но ще се постараем да си прекараш добре, докато го няма. - каза, а аз се засмях. - Какво мислите? - дръпна завесата.

- Можеш да правиш конкуренция на Браян. Секси си. - продължих бъзика и и трите се засмяхме.

- Определено трябва да си вземеш този сутиен. - съгласи се Фийби.

- Знам. - Лия отново влезна в пробната и ние я изчакахме да се оправи. Тя точно излезна и телефона ми звънна.

- Браян е! Браян е! - ухилих се.

- Ходи да говориш с него. - каза ми Фийби и аз я послушах. Те тръгнаха към касите, а аз към изхода и му вдигнах.

- Хей. - чух гласът му.

- Пристигна ли?

- Тъкмо се настаних в стаята. Съжалявам, че наоколо е шумно, но знаеш как са момчетата.

- Няма проблем. Аз съм с момичетата в мола и и тук е шумно така че.

- Как си?

- Добре, но вече ми липсваш.

- И ти на мен.

- Какво ще правите днес? Как е Ню Йорк? - попитах.

- Тук е супер! Иначе днес само ще отидем да видим мястото, сцената и такива неща, но като цяло днес няма да сме много заети. Нямаме търпение за утре вечер. - говореше много ентусиазирано и щастието можеше да се усети в гласът му.

- Много се радвам за вас. - усмихнах се.

- Щеше да е още по- хубаво, ако и ти беше тук.

- Не го мисли. Искам да се забавляваш. Искам в края на месеца да си е заслужавало всичко това.

- Обещавам. - засмя се леко.

- Обичам те!

- Обичам те!

- Ще можеш ли да говориш вечерта?

- След вечеря... предполагам.

- Добре, тогава ми пиши довечера, когато решиш за да се чуем. - казах.

- Ок. Обичам те!

More than just sexWhere stories live. Discover now