1 ден по-късно
Гледна точка на Ария
Вчера веднага след закуската ни в хотела тръгнахме към Лос Анджелис. Бяхме в града към обяд и с Иън обядвахме в едно заведение в началото на града. Понеже и двамата бяхме свободни решихме да прекараме деня си заедно. Минахме през нас да се преоблека и да си взема още дрехи за да мога да нощувам у тях. Стейси беше навън с приятелка и не успяхме да се видим. Та в общи линии гледахме филми в Иън, говорехме си... правихме и други неща де. Разбрахте ме.
Преди около час станахме и се оправихме. Закусихме и сега излизаме от сградата. Качихме се в колата му.
- Реши ли какво ще правиш днес? Можеше да останеш у нас. - каза. Днес пак щеше да помага на техните и за това нямаше да сме заедно цял ден.
- Не. Предпочитам да се видя със Стейси. Какво ще правя у вас цял ден?
- Добре, но вечерта си те взимам. - предупреди ме, а аз се засмях.
- Ще се чуем като приключиш.
- Да. - през останалата част от пътя не си казахме нищо. След малко паркира пред нас.
- Хайде приятно местене на мебели. - наведох се да го целуна и се засмях леко.
- Много смешно. Ако и този път е като предния ще си тръгна.
- Късмет! - целунах го по бузата.
- Мерси! Забавлявай се! - пожела, а аз слязох от колата. Той продължи, а аз тръгнах към входната врата. Определено ще се забавлявам. Обещах на Браян, че ще ида на репетицията му днес. Смятам, че ще е готино. Сега е 11 часа, а тя започва в 13. Тъкмо ще имам време да се видя със Стейси.
Отключих вратата и влязох вътре. Съблякох якето си и го сложих на закачалката, а след това събух обувките си. Дано Стейси не спи все още. И дано си е вкъщи.
- Вкъщи съм! - провикнах се.
- Сега слизам. - извика от горния етаж. Аз отидох в кухнята и седнах на един от високите столове около плота.
- Хей. - усмихнах се, когато влезе.
- Не "хей", а разказвай. - седна срещу мен. - Как така тоя Браян се оказа на същото място, където бяхте вие? - попита направо.
- Беше случайност кълна се. - вдигнах ръце и се засмях.
- Добре де, а какво стана?
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...