2.5

3.7K 140 3
                                    

(16+😉😉)

Гледна точка на Ария

Един час по-късно вече всички поканени се бяха появили на партито. Всички освен един. Браян. Най-очакваният ми гост. Иън и Нейт бяха отишли да си сипят още уиски, а аз реших да си почина и седнах на един от високите столове около бара.

- Още ли го няма? - Стейси дойде при мен.

- Не. - въздъхнах и отново погледнах към вратата.

- Може би няма да дойде.

- Може би. - усмихнах се тъжно.

- Хайде позабавлявай се. Та тук сме аз, Иън, Нейт и всичките ни приятели.

- Да. Вероятно си права. - кимнах.

- Хайде да танцуваме. - издърпа ме от мястото ми и се омешахме с тълпата. Диджея, който бях наела за вечерта реши да повдигне още повече настроението и как по друг начин освен с "De-spa-cito". Все пак това е най-големият летен хит на годината. Изведнъж всички седящи станаха и всички започнахме да пеем и танцуваме заедно. Обичам такива моменти. Много ми е забавно. След малко Иън и Нейт се присъединиха към нас. Нейт започна да пее тотално различен текст от оригинала, защото... просто не го знаеше и ме разсмя доста. Като цяло вечерта вървеше добре, дори без Браян наоколо.

Към дванайсет часа вече всички се разотиваха. Все пак бяха минали повече от четири часа, алкохол почти не беше останал, камоли храна. Имаше само малко от тортата, но тя си беше голяма. Нямаше кой да я изяде. Последни си тръгнаха Иън, Стейси и Нейт. Можеха да останат, но още по-рано обсъдих, че предпочитам да остана сама за през нощта. Не знам защо. Но все пак имам рожден ден и ще става на моето днес.

Подредих и изчистих някои неща. Не ми се спеше много, а и в интерес на истината не бях пияна. Изпих около три коктейла. Все пак имам рожден ден, който искам да помня сутринта. Не съм от хората, които само чакат повод да се удавят в алкохол. В соматохата в кухнята забелязах една бутилка на плота. Имаше мента, колкото за една чаша. Банският ми беше почти сух, затова облякох роклята си, но токчетата оставих в хола. Взех бутилката и излязох в задния двор. Там също беше бъркотия, но не чак такава. Седнах на един от шезлонгите край басейна и се загледах във водата. Е, честит ми рожден ден. Отпих от бутилката и се усмихнах. Замислих се за живота си и каква огромна късметлийка съм като цяло. Страхотно семейство, добри приятели и всички неща, които са ми се случили.

More than just sexWhere stories live. Discover now