Гледна точка на Оливия
С Ник стигнахме за около 30 минути и той паркира колата си близо до плажа и двамата слезнахме. Срещнахме се с приятелите му.
- Ливи! - Кейла се усмихна широко и ме прегърна.
- И аз се радвам да те видя! - засмях се леко и двете се отдръпнахме.
- Само нея ли? - Танър дойде и ме прегърна.
- И теб! - усмихнах се.
- Ник! - пискливият глас на Джени ме стресна. Тя ме избута леко и се метна на врата на Ник. Какво по дяволите?
Всички тръгнахме да се разхождаме, като този път Дейв не направи опит да спечели вниманието ми. Но нещо липсваше и когато огледах останалите отразих отсъствието на Джейк.
- Къде е Джейк? - попитах. Нямах нищо против, че го няма, но това никога не се случва. Или поне не в мое присъствие.
- Липсва ли ти? - пошегува се Танър, а аз само поклатих глава и отвърнах на усмивката му. - Ще дойде след малко. - все пак отговори на въпроса ми.
- Да си вземем нещо за пиене? - предложи Кейла, когато минавахме покрай магазин за алкохол и цигари.
- Хайде. - съгласи се Танър. Брат ми и Дейв бяха на кола, защото двамата бяха с коли, Джени и Кейла си взеха бира, а аз и Танър Somersby с боровинка. Естествено той ми го купи, защото аз още нямах 21, а той и Кейла са единствените, които ги имат навършени. Брат ми, Дейв и Джейк бяха с една година по малки от тях, а за Джени не знам.
- Значи сега просто ще се разхождаме? - попитах. Някак не си представях брат ми и приятелите му да излизат заедно на разходки, но все пак.
- Да. После ще отидем на вечеря. - отговори ми Дейв.
- Супер! - усмихнах се.
- Какво решихте за партито в събота? - попита Кейла останалите.
- С Ник ще дойдем. - Джени проговори. Гласът и беше ужасно дразнещ според мен.
- Аз също. - казаха Дейв и Танър в един глас.
- Лив? - попита ме Танър.
- Не мога. - наще ми бяха забранили купоните, така че...
- Защо? - очуди се Кейла.
- Направих така че да си спечеля наказание за две седмици. - признах.
- Сигурна съм, че Ник ще измисли нещо. - отвърна тя. - Нали Ник?
YOU ARE READING
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...