Гледна точка на Ария
С Иън напазарувахме набързо и се прибрахме. Той отиде в кухнята да подреди покупките, а аз отидох да се преоблека. Обух си черни прилепнали дънки, скъсани на коленете, както и в края на крачолите, бяха до над глезена. Облякох си черен широк потник стигащ малко над средата на бедрата ми, който също беше накъсан в долния ляв ъгъл, а отгоре си облякох черно кожено яке. Обух си черни кецове на Supra и вързах косата си на висока опашка. Гримът ми беше добре за това само си пръснах малко парфюм.
- Готова ли си? - Иън влезе в стаята.
- Да.
- Ок. И аз само трябва да се преоблека. - съблече тениската си. Беше много секси и не можех да отделя поглед от него. Не знам защо, но изведнъж Браян се яви в съзнанието ми.
- Ще... ще те изчакам в дневната. - излязох от стаята. Отидох до кухнята и изпих една чаша студена вода, а след това седнах на дивана в хола.
Няма да мисля за него. Аз съм с Иън. Пък и се разбрахме, че няма да се виждаме. Още повече, че беше моя идея. Не съм го виждала само от няколко часа. Нищо няма да ми стане.
- Тръгваме ли?
- Да. - станах от дивана и излязохме.
Гледна точка на Браян
Сутринта Хана замина за Атланта и ще е там две седмици, а аз оставам сам. Ще ми липсва, но все пак трябваше да се види с техните. Знаете ли кой друг ми липсва? Разбира се, Ария. Може да не сме се виждали едва от няколко часа, но знам, че и на нея и липсвам. Аз обаче ще си одържа на думата и ще изчакам тя да ме потърси първа. Знам, че ще го направи. Обаче до тогава трябва да си измисля някакво занимяние, с което да се разсейвам, а сега и Хана я няма. Какво ли прави Ария? Всъщност няма значение. Трябва да видя аз какво ще правя.
Единият ми вариянт е да си скучая вкъщи, а другият е да се видя с някого. Но с кого? Джак ще ходи на парти да се разсея, Раян е на среща с някакво момиче, а Дилън е извън града до неделя. Ще попитате дали нямам други приятели освен групата? Ами нямам. Смисъл не близки и такива, с които ми се излиза.
Както си седях и си мислех изведнъж някой звънна на вратата. Станах лениво и отидох да отворя. Лена?
- Лена? - очудих се. - Какво правиш тук? Хана е извън града.
- Знам. Идвам да говоря с теб. - влезе без да пита. Какво пък иска да говори с мен?
BẠN ĐANG ĐỌC
More than just sex
Teen FictionИмето ми е Ария Вега и съм на 21. Живея нормален живот в Лос Анджелис заедно с приятелите ми. Не си падам по големите партита, но покрай тях ми се налага да ходя от време на време. Заради тях бях в онзи клуб и го срещнах. Браян Уест. Момчето, което...