1.13

5.3K 175 5
                                    

2:00 часа

Гледна точка на Ария

Изобщо не можех да заспя. Не знам защо. Постоянно гледах часа и бяха минали само три часа, от както си легнахме, а ми се струваха като дни. Иън беше заспал дълбоко. Но той попринцип спи така. Нищо не може да го събуди.

Накрая взех телефона си и започнах да си гледам някакви неща. Влезнах във Facebook, Instagram, Twitter, но нямаше нищо интересно. Реших да видя дали има някой буден, с който поне да си пиша. Единствено Браян беше на линия. Дали да му пиша? Ами да.

Ария: Хей

Не изчаках много дълго за отговора.

Браян: Хей

Ария: Защо си буден?

Браян: Хана заспа отдавна, а аз не мога.

Браян: Ти?

Ария: Същото. Иън спи, а аз не мога.

Браян: И реши да ми пишеш.

Ария: Единствено ти си на линия.

Браян: Ок.

Ария: Добре какво ти става?

Браян: Защо мислиш, че ми става нещо?

Ариа: Не знам... както и да е. Да излезем?

Браян: На среща ли ме каниш😏😏

Ария: Имам впредвид да се качим на терасата на последния етаж и да си говорим.

Браян: Трябва да се облека.

Ария: Аз също.

Ария: След две минути пред стаята.

Браян: Хайде

Станах тихо и си облякох дънки и блуза. Пооправих малко косата си и си обух обувки. Прибрах телефона си в задния джоб на дънките и излязох. Точно тогава Браян излезе от тяхната стая.

- Хей. - усмихна се.

- Хей. - засмях се тихо. Тръгнахме към асансьора и след малко вече излизахме на терасата.

- Значи това е терасата. - огледа се. Беше голяма тераса, с гледка към езерото. Имаше маси за седене и през деня има отворен бар, но в 2 часа няма кой да седи тук.

- Да. - седнахме на една от масите, най-близки до парапета.

- И така...

- Сега ми кажи защо не беше заспал. - погледнах го.

- Казах ти, не ми се спеше.

More than just sexDonde viven las historias. Descúbrelo ahora