Aşk mı?

17.2K 710 62
                                    

Yanındaki arkadaşları Emir'i çekiştirip oradan uzaklaştırmıştı. Nisan elindeki taşı şeftali ağaçlarının arasına atıp, kalktığı yere geri  oturdu. Şennur'un şaşkın, şaşkın yüzüne baktığını görünce "nevar?" Dedi.

"Sen Emir'le ne ara tanıştın da kanlı bıçaklı oldunuz?"

"Pek parlak bir tanışma olmadığını görüyosun. Kim bu ya? Plaj da bana laf atıp dalga geçtiler. Bende dayanamayıp yüzüne kum attım. Birde utanmadan hala gelip sataşıyorlar. Bıraksaydın da yarsaydım şunun kafasını. Mavi gözlü şeytan ne olacak."

"Öyle deme bir gün lazım olur. Buranın en yakışıklı en havalı çocuğu Emir çok kızı aglatmışlığı vardır. Bir kızı gözüne kestirdi mi ikinci gün kolunda olur. Ayrıca jeap' i var. Hem yakışıklı hem paralı ahh, ahhh. "

"Bu salağın mal varlığı beni ilgilendirmez. Bana bulaşmasın yeter. Hem noluyo sana böyle götün başın ayrı oynuyo bu Emir'den bahsederken. "

"Sacmalama yaa.. Yakışıklı çocuk sonuçta güzele bakmak sevaptır."

"Tipi batsın. Mendebur.

"Valla elinden geçmeyen kız kalmadı. Havada uçanı karada kaçanı.... "

"Ahlaksız pislik. Zaten ben ilk gördüğümde bunun ne mal olduğunu anladim kendini bir şey sanıyor."

"Bak o sokağın sonundaki 3 katlı villa onların, babası müteahhit. Küçüklüğümden beri burada olduğum için Emir'i iyi tanırım. Dikkatli ol bence sonra sende ona aşık olma. "

" Ne! Ben bu tek hücreli baba parası yiyen asalağı insan yerine bile koymuyorum. Bir de aşık olacakmışım güldürme beni."

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin