Nisan hanim, musaitseniz girebilirmiyim?
"Gel."
Nisan' in odasına giren hafif balık etli kız elindeki ajandaya bakmıştı. Bugün bostancidaki otel için görüşmeye gidecektiniz. 1 saat sonra orada olacağınızi söylemiştiniz. "Nisan bilgisayarın başında gözlüğünu takmış çizim yapıyordu. "Evet biliyorum birazdan çıkıcam. "
"Bir de Nişantaşı'ndaki işin elektrik tesisatın da bir sorun çıkmış. Müşteri az önce şirketi aradı.
"Yapma ya. Erdal' a söyle gidip baksın. "
"Tamam. "
Nisan Laptopun kapağını indirip yerinden kalkmıştı. Nisan ofisinden çıkıp asansörle otoparka inip yeni Aldığı bmw m5 marka arabasına bindi.
Nisanin ofisi atakoy deydi. Bostanci ya karşıya geçmesi gerekiyordu. Bostancı da çok ünlü bir oteli Restore etmek için anlaşma sağlamıştı. Bu iş için çok heyecanlaniyordu. Nisan ofisi açalı iki yıl olmuştu. Buna rağmen çok iyi bir çevre edinmişti. Artık tanınmış bir iç mimardi. Bu çevreyi edinmesin de Uras' in büyük rolü vardı tabi ..
Otelin önüne geldiğin de valeye arabayı bıraktı. Üzerinde krem kumaştan bol paça bir pantolon ve üzerine de pantolonun içinde bıraktığı salaş beyaz bir gömlek vardı . Topuklu ayakkabılarının yere hafif vuruşuyla otelin kapısından içeriye girmişti. Otelin toplantı salonuna doğru yürüdü. İki kişiden bir kişi mutlaka Nisan' a dikkatlice bakardı. Seneler onu daha da çekici bir kadın haline getirmişti. Kahverengi saçlarını arkaya doğru taramişti. Toplantı odasının kapısını yavaşça aralayip içeriye girdi. İçeride otelin sahibi olan Seyfi bey hemen Nisan' in yanına gelip onu karşılamışti. "Hoşgeldiniz Nisan Hanim, bizde sizi bekliyorduk.
"Hoşbulduk Seyfi bey. "
Nisan' ı otelin müdürüyle tanıştıran Seyfi bey, 55 60 yaşların da hafif tiknaz bir adamdı. Boynuna taktiği fulari ve gözlükleri ona entellektüel bir hava katıyordu . "Nisan hanim Mimar Emir bey de gelsin daha teferruatlı konuşuruz. "
"Nisan, bir an sendelemisti. "Mimar Emir bey mi?"
"Evet! Yoksa taniyormusunuz? Kendisi Amerikadaydi. Uzun uğraşlar sonucu otel için anlaşma sağladık. Bu harika mimari dokuyu ondan başkasına emanet edemezdim. Tabi siz de onu taniyorsunuzdur. Sonuçta çok ünlü bir mimar. "
"Yoksa siz Emir Ulusoy dan mi bahsediyorsunuz?"
Bu sırada kapı açılmıştı. İçeriye Emir girdiğin de Nisan' in ayağının altındaki yer boşalmışti. Nisan, ayaginin altindan kayan yere sağlam basabilmek için hiç kimildamadan dizlerini sıkmısti.
"İşte kendisi de geldi ünlü mimar Emir Ulusoy. "
Emir yanlarına gelip Seyfi bey' in elini sıktıktan sonra Seyfi bey , Nisan' a döndü. "Tanistirayim iç mimarimiz Nisan hanim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...