Biz birbirimize aitiz

1.8K 102 4
                                    

Elimi uzatmistim. Emir' e olan öfkem gözlerimden tasiyordu . Emir' in gözlerin de ise anlasilmaz bir ifade vardı.  Bu neydi şimdi. Resmen benimle oyun oynuyordu.

Fazıl bizi intizamla hazırlanmış kahvaltı sofrasina oturtmustu Emir le yan yana oturmuştuk. Karşımda ise Fazıl vardı.  Kahvaltı sofrasi muazzam görünüyordu. Fakat benim iştahım kesilmisti. Emir yanımda oturmuş Zerrin' le konuşup gulusuyordu. Ben ise gerim gerim geriliyordum. Bu sırada Fazıl bana bakıp burnunun üzerini hafifçe kaşidi.

"Nisan neden yemiyorsun ? Kahvaltı da yediğin özel bir şey varsa hemen yaptırabilirim."

"Yo, Yo, hayır bu saatlerde biraz iştahım olmuyor. Ben genelde akşam iştahı acikanlardanim. ". Bu sırada bir rokfor peynir dilimini alıp tabağımda çatal bicagimla parcalamaya başlamıştım.

Bu sırada Emir, çay fincaninin yanına koyulmus sıcak şaraptan yudumluyordu. Zerrin de Emir' e eşlik ediyordu. Bense çayımı iciyordum.

Kahvaltı Faslı bittikten sonra Zerrin ve Fazıl bizi atların yanına götürmek istemisti. Hava biraz estiği için üzerime yemek yerken çıkardığım pötikareli ceketimi giyinmistim. Siyah boğazlı badi ve kot Jean pantolon dizlerimin üzerine çıkan kalın topuklu siyah botlarla siyah kemer takmıştım.

Emir
Biz Fazıl' la önden yürürken Emir ve Zerrin de arkamızdan geliyordu. Atların yanına gelmistik. Emir simsiyah olan atın yanına yaklasip yelelerini okşadı. Bu sırada Fazıl da kahverengi olan atı tavla dedikleri yerden çıkarmıştı. Atın o kaslı yapısı duruşu gerçekten çok asildi. Emir de diğer atı tavladan çıkarmıştı .

"Fazıl Emir' e ne dersin Emir, bir orman turu atalım istersen?"

Emir hemen kabul etmişti bense bu durumdan rahatsiz olmuştum.

"Bence yapmayın düşüp sakatlana bilirsiniz. Şimdi yarış falan yapmaya da kalkarsiniz siz."

Emir' de Fazıl da yüzüme dalga geçer gibi  kasıla kasıla bakmislardi. Bütün erkekler mi böyleydi Allah'ım...

İkisi de atlara atlayıp dört nala gittiklerinde bizde Zerrin le birer ata binip bakicilar yardımıyla biraz çevre de dolanmistik.

"Zerrin , sende pek atlarla ilgili değilsin sanırım. "

"Pek sayılmaz öyle bir iki tur atmisligim var ama Fazıl gibi at aşığı falan değilim yani... "

"Demek Emir' le aynı okuldaydiniz. "

"Evet masa da bahsetmiştim aslında galiba duymadın. Ben tasarım okuyordum. Ama tabi okuldaki Türkler birbirini tanır yani o zaman facebook gruplarımız falan vardı tabii .. "

"Emir' le yakın arkadaştiniz galiba. ."

"Evet, iyi arkadaştık ama sadece arkadas.  Emir o sıralarda okulun en güzel kizlarindan biriyle çıkıyordu. "

"Anladım..."

"Aslında o zamanlar ondan baya hoşlanıyordum ama tabi onun hayatında başkası vardı. Yıllar sonra bir anda karsima çıkınca gerçekten çok şaşırdım ve sevindim. "

"Evet, eski dostları görmek insanı sevindiriyor. "

"Belki dosttan fazlası oluruz. " 

Zerrin atın üstünden bana göz kirpip gulumsemisti. Bu sırada vücudumu saran kıskançlık beni ele geçirmeye baslamisti. Attan inmek istediğimi söyleyip çiftliğe donmustuk..

Bana ayrılan odaya çekilip biraz uzanmistim. Emir' in bu kadar ornanize olabileceğini hiç düşünmemiştim. Burada da karşıma bir şekilde çıkmıştı. Hiç vazgecmiyordu.  İçimi kaplayan sıkıntıyla ahşap tavanı seyre daldim. Bu sırada hizmetli gelip akşam yemeginin hazır olduğunu söylemişti. Bu saçmalığa katlanmak çok zordu. Bu yaptıklarını Emir' e odetecektim. Beni çok zor bir durumda bırakıyordu.

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin