Aşktan kaçış yok

9K 492 25
                                    

"Nisan kalk hadi geç kalıyoruz. "

Nisan gözlerini açtığında neye uğradığını şaşırmıştı.

"Emir!"

"Nisan beni ilk defamı görüyorsun. "
Nisan saçlarını karistirdiktan sonra şaşkın yüz ifadesiyle,
"Ruyaymış." demisti.

Emir hafifce gulumserken,
"Ruyanda beni mi görüyordun yoksa."

"Saçmalama." Nisan yataktan kalkıp banyoya doğru adımlarken hala kendine gelememisti.

Elini yüzünü yıkayıp dişlerini fırçaladıktan sonra banyodan çıkmış ve giyinmişti.

Emir yatakta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu. Nisan ona sinirli bir bakış attıktan sonra odadan çıktı. Emir de bir kaç saniye sonra peşinden gelmişti. Aşşağıya indiklerinde Nisan direk dış kapıya yönelmisti. Emir onu bileginden yakaladı. "Önce kahvaltı. "

Nisan bilegini kurtarmaya çalışırken "Istahım yok!" diye tısladı.

"Nisan ben hergün senin bayılmalarınla ugraşamam. "

"Bende tam bunu istiyorum aslında. Mümkünse benimle uğraşma olur mu? Beni rahat bırak. "

"Yine manyaklığın tuttu. "

"Aslında bu hikayede ki asıl manyak sensin Emir."

Merdivenden gelen ayak sesleriyle ikiside kendini biraz toparlamışti ki . Hamdi merdivenlerde görülmüştü. "Ooo cifte kumrular sabah sabah bu ne enerji böyle. Eniste bunu alıp başına bela ettin valla. "

Nisan Hamdinin sacmaliklarindan sonra gözlerini devirmisti. "Kes sesini."

"Gençliğine yazık valla. Bununla ömür sürenin gençliği solar."

"Hamdi bi sen eksiktin sabah,sabah. Git kahvaltını yap." Emir'in otoriter ses tonuyla Hamdi susmustu .
Tespihini sallayarak salona gecmisti. Nisan ise vakit kaybetmeden dışarıya atmıştı kendini Emir onu bu defa durdurmamıştı. Nisan bahçeden çıkıp duraga doğru yürümeye başladı.
Biraz sonra Emir yanından arabayla son sürat geçtiğinde bir anlık donup kaldı. Biraz bozulmustu. Emir'in onu takip edip arabaya binmesi için dil dokmesini bekliyordu ama Emir yanından simşek gibi gecmisti. Biraz sonra beyaz bir araba yanında durdu. Nisan arabanın icindeki kişiyi görünce gerilmişti. Sarı saclari ve baygın mavi gozleriyle bu Aslı'dan başkası degildi. Nisan onu görmeyi hiç beklemiyordu.

"Eğer Emir avına çıktıysan biraz önce gitti."

"Hayır ben seni görmeye geldim Nisan. "

"Yapma yaa. Ben sana düğünde kendimi gosterdim saniyordum iste gördüğün gibi. Artık uza istersen."

"Biraz konuşalım mı? "

"Ne hakkında Emir'se derdin-"

"Bence duymak isteyeceksin."

"Söyle. "

"Arabaya bin de sakin bir yer bulalım. "
"Böyle iyi."

"Bin lutfen."

Nisan merakına engel olamıyor du. Bu kiz kendisiyle ne konuşmak isteyebilirdi ki. Bunu ogrenmenin tek yolu bu kizla ayni arabaya binmekse buna katlanmak zorundaydı.

Arabaya bindiginde Aslı ona hic bakmadan arabayı haraket ettirmisti. Bogazda bir cafeye geldiklerinde arabayi valeye bırakıp iceri girdiler. Masalardan birine oturduklarinda Aslı dışarıyı izlemeye başlamıştı. Garson ne alacaklarını sorduğunda Karninin ac olduğunu hisseden Nisan, hamburger ve vişne suyu istemişti.  Aslı ise kahve istedi.

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin