Emir napıyosun? Nisan'ın ufak çığlığını Emir duymazdan gelmişti. Onu kollarından tutup yatağa bastırdığında Nisan kıpırdayamaz bir halde, Emir'in daha çok koyulaşan mavi gözlerinden ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu.. Nisan o geceyi hatırlamıştı. O kumsaldaki gece de Emir'in gözleri böyle parlıyordu. Nisan endişeyle kollarını kurtarmak için çırpınıyordu ama Emir'in elinden kurtulamadı. Emir Nisan'a doğru yaklaşmaya başladığın da Nisan Emir'le arasına set koymak için ellerini onun göğsüne dayamisti....
"Nisan..."
Nisan ' Emir' in ağzından ilk kez bu kadar yumuşak bir ses tunula adını duymuştu. Karnina acayip bir ağrı girmişti. Değişik hiç tanımadığı bir haldeydi Bu sırada Nisan' in burnu deli vibi kaşınmaya başlamıştı.
Nisan hapşırmak üzere olduğunu hissetmişti. Onun nefesini çok yakınında hissettigin de Nisan'ın burnu gıdıklanmıştı. Emir' i ittirse de onun hiç kipirdyclacagi yok gibiydi. Hapşırma isteği tüm benliğini sardığında artık dayanamayıp kendini bırakmıştı."hapşuuuu"
Nisan gözlerini açtığın da Emir şiddetli bir sekilde gelen hapşurmayla gözlerini kapatmıştı.
"Üzgünüm, ha-ha-ha hapşuuu" ikinci kez yüzüne hapşurmustu. Emir Nisan'ın yüzüne üçüncü kez hapşuracağını anladığın da hemen geri çekildi. Nisan' a komidinin üzerin den peçete verdi. Nisan yatağın içine tekrar girip yorganı üzerine çekmişti.
****
Gözlerimi açtığımda saat gece yarısını çoktan geçmişti. Tüm gün yatmış gece gece de uykum kaçmıştı. Biraz daha iyi hissediyordum. Emir'in bana verdiği ilaçlar fayda etmişti. Karşımda ki kanepede yeller esiyordu. Emir ortalar da yoktu. Ayağa kalkıp komidinin üzerindeki sudan yudumlamıştım ki telefonunun çalışıyla bardağı yerine bıraktım. Telefona baktığım da arayan Emir'di.
"Alo."
"Bak karım açtı. Bu var ya benim kârım. " Hafif dili sürterek konuşmasından içtiğini anlamıştım.
Yanında ki kadın Emir'in söylediklerine kahkahalarla gülüyordu.
"Emir ne saçmalıyorsun?"
"Ne manyak karın var ya ben olsam seni asla tek bırakmazdım. " Emir'in yanındaki kadın konuşuyordu.
" Duydun mu karıcım."
"Emir yeter artık. Nerdesin Sen?"
"Herzaman ki yerdeyim."
Telefonu kapatıp giyinme odasına gittim. Hemen bir jean ve bir tişört üzerime geçirdim. Emirin komidinin üzerine bıraktığı paraları aldım. Merdivenleri sessizce inip dışarıya çıktım.
Googleden en yakın taksi durağı numarasının aramasını yaptım. Hemen arayıp beklemeye başladım. Bahçelerde oturan insanlarin sesleri sokağı sarıyordu. Bizim evin önünden bile geçmek istememiştim. Evlendigim günden beri bizimkilerin yüzlerini görmüyordum. Görmek istediğim de pek söylenemezdi.
Taksi geldiğin de hemen binip gideceğim yeri söyledim.
*****
Emir'i gördüğüm de yanında arkadaşları ve tanımadığım kızlar vardı. Arkadaşları bizim sahte bir evlilik yaptığımızı bilmiyorlardı. Sadece Adil biliyordu.
Yanlarına yaklaştığım da Emir beni görmüştü. "Karım da gelmiş." Kalkıp yanıma gelip boynuma elini atmıştı. Zoraki bir tebessüm yüzüme yapıstırmıstım. Ben gelmeden önce Emir'e yapışmış olan kız bozulmuştu. Telefondan sesi gelen bu olmalıydı.
"Bence kocana sahip çık, kurda kuşa yem olacak yoksa." Bir kahkaha patlatmıştı. Emir'in arkadaşlarıda bize bakıyorlardı. Gülümsedim ve Emir'in beline sarıldım. Emir de omzumu daha çok sıkıp beni kendine yaklaştırmıştı. Arkadaşlarının bir şey anlamaması için gayet sakindim. Mutlu çift tablosu çiziyorduk.
Hafif bir müzik çalmaya başlamıştı. Emir kulağıma eğilip, "dans edelim mi? dedi.
"Olur."
Dans etmeye başladığımız da Emir'in elleri belimdeydi . Her geçen saniye daha çok sıkıyordu. Kulağıma doğru eğilmişti. "Peşimden geldin demek. "
Belimi sıktığı için rahatsızca kıpırdandım. " Biraz ellerini gevşetirmisin?" Gözlerimin içine bakarken başım onun başına değiyordu. Gözleri yine derin bir kuyu gibi olmustu.
"Nisan ben.." Devamını getirmeden dudaklarıma küçük bir öpücük kondutmistu..Öptükten sonra tepkime bakmak için geri çekilip tekrar gözlerime baktı. Sakin olmaya çalışıp "Artık gidelim mi? dedim. Dışariya çıkıp bir taksi çağırmıştık. Taksiye bindiğimiz de sessizdik oda sızmış gibiydi.
Eve geldigimiz de taksiden onu indirip cardaga yaslamistim.
Kollariyla bana tutunuyordu. O kadar sinirliydim ki ne yapacağımı bilmiyordum.
"Neden beni öptüm Emir!"
"Ben.. biran kendimi kaybettim bir daha olmayacak.
Öylemi! "Gözleri yarı yarıya kapanıyordu. Yüzüne siddetli bir tokat attığında tamamen açılmıştı.
"Artık kendini kaybetmezsin."
Hiç bir tepki vermemişti.
"Sakin bir daha böyle bir şey deneme Emir! Yoksa bu senin için hiç iyi olmaz!"
*****Odanın kapısı açıldığın da Nisan ve Emir içeri girmişti. Nisan kendini kötü hissettiği için ustuyle yatağa yatmıştı. Emir ise odaya girer girmez duş almak icin banyoya girmişti. Nisan yataga kendini attığında Duştan çıkan Emir'in vücudunu görmemek için arkasını dönmüştü. Emir gidip giyindikten sonra gidip kanepesine uzanmıştı. Nisan onu görmek istemiyordu. Çünkü içinde tuhaf bir his vardı. Uyumaya calisti ama her gözünü kapattigin da Emir' in onu öptüğü an tekrar aklına geliyordu. Bu sırada Emir kanepeden kalkıp Nisan' in yanına, yatağın kenarına oturmuştu.
"Özür dilerim. "
Nisan cevap vermemişti.
"Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum. Bzir daha asla olmayacak Nisan lütfen unutalım .
"Bir daha olursa bunu çok kötü ödersin Emir. Şimdi uyumak istiyorum lütfen beni rahat bırak. "
Emir bir şey demeden yataktan kalkıp kanepesine gidip uzanmıştı...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
arkadaslar ne kadar çok oy o kadar erken bölüm :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...