Emir donup kalmışcasına Nisan'a bakarken Nisan onu omuzundan dürter gibi ittirmişti. "Sana soruyorum Emir! Ne istiyorsun benden!"
Emir duygularını Nisan'a söylemek istiyordu ama ilk defa konuşamıyordu. Olduğu yerde hareketsizce Nisan'a bakıyordu. Nisan bu duruma daha çok sinirlenmişti.
"Konusmayacaksan gidelim. Hem burada ne işimiz var. sevgililer gibi piknik yapıyoruz. Ben gidiyorum."
Emir Nisan'ı kollarından yakalamıştı. "Dur!"
Nisan gözlerini Emir'e fütursuzca dikmişti. Emir onun gözlerine baktıkça sanki kayboluyor, benliğini yitiriyordu.
"Nisan ben iyi değilim."
Nisan hafif dalgacı bir şekilde kaygılı görünmek için kaşlarını catıp, Emir'in alnına elini degdirdi. "Ateşin falan yok gayet iyisin."
Emir, Nisan'ın elini hızla atan kalbinin üzerine bastırdı. "Ateş orada değil burada."
Nisan'ın şaşkınca dudakları aralanmıştı. Bir şey söylemek istesede zihnini bir türlü toparlayamıyor, yer adeta ayagının altından kayıyordu. Kalbinin hızlı atışlarına engel olamıyordu. Zorla dudaklarını kıpırdattı.
"Bitir şu tiyatroyu Emir. " Elini Emir'in elinden çekmişti."Burada sadece ikimiz varız. Çok kaptırdın kendini galiba."
Emir bozulmuştu. "Ya ciddiysem. "
Nisan yutkunmuştu." Neden bahsediyorsun sen?"
Emir Nisan'a bir adım daha atmış hızlı soluklarını hissedebiliyordu. "Senin yakınında olduğum heran nefesim kesiliyor. Nisan ben seninle artık yalanları değil gerçek leri yaşamak istiyorum. "
Nisan konuşmak istemişti ama çenesi uyuşmuştu. Emir'e güvenmiyordu.
Emir Nisan'ın çenesini tutup kaldırmıştı. "Ya sen Nisan, bana karşı hiç mi bir şey hissetmiyorsun?
Nisan Emir'e güvenemediği için hislerinden bahsetmek istemiyordu. Mühürlediği dudaklarını yalan söylemek için aralamıştı. "Ha-hayı."
Emir daha Nisan sözcüğünü bitirmeden dudaklarına yapışmıştı. Tutkuyla öptüğü dudakların üzerindeki dudakları ateşli bir şekilde dolaşıyordu. Nisan'ında ona karşı koyamayıp ilk defa karşılık verdiğini hissetmiş bu onu daha çok cesaretlendirmişti. Nefes almak için uzaklaştıklarında Emir ellerini Nisan'ın yüzünü tutup alnını alnına yaslamıştı. İkisininde solukları çok hızlıydı. "Hala bir şey hissetmiyormusun?"
"Hay-"
Emir tekrar Nisan'ın dudaklarını dudaklarına hapsetmişti. Nisan ona ne kadar karşı koymak istesede kendine engel olamıyordu. Direncini kaybetmişti. Emir'in gögsünde kalan elleriyle onu ittirmek için çok güçsüz hissediyordu. Emir tekrar geri çekildiğinde ikisininde gözleri kapalıydı.
"Nisan.. "
Emir Nisan'ı kendine çekip onun bedenine sarıldığında Nisan da ona sarıldı. Emir Nisan'ın boynuna gömülmüş kokusunu içine derince çekiyordu.
"Ben sana aşığım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...