plotonik

8.5K 449 30
                                    

"Korkmuyorum zaten!

"Eminmisin . Yoksa benni çığlık attım. "

"Git yat Emir. "

Emir Nisanin yatağının kenarına oturmuştu. "Biraz sakinleşmen ve dinlenmen için evden uzaklaştım. Simdi nasılsın?  Sinirlerin yatıştı mı?"

"Seni görünce tekrar tavan yaptılar.  Sinir sistemimi bozuyorsun."

"Nisan ben senin bazen canını yaktığı mı biliyorum. Ama bunu istemeden yapıyorum.  Belki sende benim farkında olmadan canımı yakıyorsundur. "

"Ben sana ne yapıyorum? "

"Benim de bir kalbim var Nisan. Sen benim hiç bir seyi umursamadığı mı düşünebilirsin. Keşke öyle olsa ama öyle degil. Belki sen benim canımı çok yaktığın için bende istemediğim seyler yapıyorumdur bunu hiç düşündün mü?"

Gök tekrar gürlediginde yorgana sığınmıştım. Emir yanıma uzanıp başımı kendi omzuna çekmişti.  Sessizce kendimi omzuna bırakmıştım. Yagmur sağanak halinde cama vururken gök gürültülerinin arasında Emir'e sığınmıştım. Emir beni kollarının arasına hapsetmisti. Tatlı bir elektrik dalgası tüm vucuduma yayılıyordu. Emir benim hem huzurum hemde huzursuzluğumdu.

"Sana sarılıyorum diye yanlış anlama Emir sadece gök gürültüsü sebebiyle böyleyim. Sakın bundan yüz bulayım deme."

"Anlıyorum. " Emir'in güldüğünü hissetmistim. Başımı kaldırıp Emir'e gözlerimi diktigimde. "Öyle bakma bana Nisan. "dedi

"Neden?"

"Dayanamayabilirim."

"O zaman ben kanepeye gidim."

Ben kalkmak için yeltendigim de o beni tekrar göğsüne bastırmıştı. "Gel buraya."

Ben tekrar göğsüne kendimi bıraktığım da kalbinin çok hızlı attığını fark etmistim.  "Kalbin çok hızlı atıyor Emir."

"Öylemi? "

"Evet."

"Çok yedim çarpıntı yapmıştır. "

"Emir sana bir şey sorucam."

"Sor."

"Ama doğruyu söyleyeceksin?"

"Tamam. "

"Sen gercekten birini sevdin mi hiç? Ama gerçekten."

"Evet sevdim. Ama platonik bir aşktı. Karşılığı yok.. sen?"

"Ben sormustum bu soruyu. "

"Olsun. Ben cevap verdim sıra sende. Hadi söyle ?"

"Evet sevdim. "

"Kim!"

"Benimde platonikti. Tanımazsın."

"Sevdiğin kişi bunu biliyormuydu?"

"Hayır,  söylemeye degmeyecek kadar gereksiz bir insandı."

"Anladım. "

"Senin kimdi?"

"Çok güzel bir kızdı. Uzun boylu. Kuğu gibi narin bir boynu vardı. Ama çok huysuzdu. Onun senelerce ne kokusunu nede gözlerini unutabildim."

Emir'in anlattıkları mideme kramp olarak inmişti. Kıskançlık hissi tüm bedenimi sarmıştı. Emir'e sarılmayı bırakıp, "benim tuvalete gitmem lazım. " dedim.

Yataktan kalkıp banyoya gittim ve kapıyı kilitledim. Gözyaşlarımı tutamayıp ağlamaya başlamıştım. Ne yani? Emir birini sevmişmiydi. Bana aşık olduğunu söylemişti ama sadece benimle yatmak için demişti bunu. Ben  kimseyi sevemeyen bir insan sanıyordum Emir'i ama o bir kızı sevmişti. Beni ise salak yerine koymuştu. O gece ona duygularımı açmamakla ne kadar iyi bir şey yaptığımı bir kere daha anlamıştım. Emir'den uzak durmalıydım ama bunu yapmak o kadar da kolay degildi. Duygularımla başedemez bir hale gelmistim. Az önce onunla yatakta uzanırken onu öpmek bile istemiştim. Bu hislerimden dolayı kendimden utanıyordum. Yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Aynaya baktığımda kendime söz verdim. "Emirden uzak duracağım. " Bu kaçıncı sözdü bilmiyordum ama artık buna uyacaktım.

Kapı tıklanmıştı. "Nisan."

Gidip kapıyı açtım. "Ne var Emir? Banyodada mı rahat yok. "

"Merak ettim yarım saattir içerdesin.."

"Bir de saat tutuyosun yani. Neyse benim uykum geldi. Sende kanepene dönebilirsin."

Emir bozulmuştu. Ne bekliyordu ki? Benimle uyumayı mı? Sevmediği bir kızla ne amaçla uyumak istedigi belli işte.

"Eminmisin? "

"Eminim. Asla amacına ulaşamayacaksın Emir."

"Ne amacı?"

"Bana aşık olduğunu ne için söylediğini unutmadım."

"Nisan bak-"

"Neyse iyi geceler.."

Emir'i ayakta öylece bırakıp rahat bir şekilde yataga kurulmuştum.

***

"Nisan, Nisan..."

Gözlerimi yavaşça açtığımda Emir yüzümden bir kac santim uzaklıktaydı. Nefesini hissediyordum.

"Nisan ben sensiz yatamam.."

Yutkunmustum..

"Neden?"

"Aramızda sadece bir kaç adım varken senden nasıl uzak durmamı bekliyorsun."

"Emir be-"

"Siiissstt. Sus.."  parmaklarını dudaklarıma bastırmıştı. "

"Ben senden bir kaç santim bile uzakta kalamıyorum Nisan. Ben senin nefesini hissetmeden yasayamıyorum. Ben seni çok seviyorum Nisan.. Seni seviyorum.... Dudaklarını dudaklarıma bastırdığın da nefes almayı bile unutmuştum.....


♥♥♥ Herkese karşılıklı aşklar diliyorum.. oy ve yorumları bekliyorum...







MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin