"Seni kıskanıyor olmam bir şey ifade eder mi?"
"Etmez. Evliliğimiz bile bir şey ifade etmezken beni kıskanman ne ifade edebilir ki?"
"Dogru söylüyorsun. Zaten benim ki kıskançlık değil. "
"Ne peki?"
"İnsanlar bizi gerçek evli sanıyor o yüzden benimle evli olduğun müddetçe erkeklerden uzak duracaksın."
"Hani birbirimizin hayatına karışmayacaktık."
"Belli ölçüler de karışabiliriz."
"Kuralları baştan koyduk senin zevkine göre değiştiremeyiz."
"Öyle mi? "
"Evet. Musade edersen artık yatmak istiyorum. Mesaim bitmiştir umarım."
Hayal kırıklığına uğramış gibi yüzüme bakarken onu çözemiyordum. Ne istiyordu benden bunu kendi istememişmiydi. Şimdi benden ne söylememi bekliyordu. Bu bakışlarının anlamı neydi?
Uzerimi değişmek için giyinme odasına yöneldiğim de Emir odanın ortasında öylece durmaya devam ediyordu.
***
Emir liseden arkadaşı Kerim'le buluşmuştu okuldaki en iyi arkadaşı Kerimdi. Lise bittikten sonra da yakın dost olmaya devam etmişlerdi
"Senin anlattıkların gerçek mi ?
Emir, Kerim'in inanmaz gözlerine bakarken başını onaylarcasına sallamıştı.
"Oğlum sen kafayımı yedin ?"
"Evet yedim, yedirttiler. Eğer bu yola girmeseydim Aslıyla kendimi nikah masasında bulacaktım. Aslı'yla yanlışlıkla evlensem ölsede benden ayrılmazdı. Ben olmadan sözlemişler beni ya düşünebiliyormusun? Los angeles' tan döndüğümde öğrendim."
"Tamam yanlış yapmışlar da senin yaptığın akıl işi mi? Tanımadığın etmediğin kızla yıldırım nikahıyla evleniyorsun birde sözleşme yapmadan tebrik ediyorum seni. "
"Nisan oyle bir kız değil. Onu yeterince tanıyorum aslında gayet net bir kız. Siyahıda beyazı da belli. "
"Ee kardeşim oldu olacak gerçekten kıysaydın nikahı. Bu kızdan bahsederken gözlerin parlıyor."
"Saçmalama oğlum iyi bir kız işte. Biraz manyak ama idare ediyoruz."
"Ben senin halini hiç iyi görmedim Emir. İyi kız falan demeye başladıysan durum vahim lan. "
"Abartma. Beni tanımıyormusun? Öyle işler bana gelmez."
"Sen yine de dikkatli ol. Halini hiç beğenmedim." Kerim sırıtırken Emir sinirlenmişti.
"Kerim tavsiyelerini kendine sakla anlattığıma pişman ettin lan."
"Tamam, tamam. "
Oturdukları retro tarzı kafedeki garsonu eliyle cağırann Emir hesabı öderken tekrar Kerim'e döndü.
"Bu arada cumartesi düğünüme beklerim. " Kerim'in sırıtması tüm yüzüne yayılmıştı.
"Hiç kaçırırmıyım."
****
"Nisan hadi dene birini, bak şurda ki güzele benziyor."
Mağazadaki gelinliklere boş boş bakan Nisan'ın yüzü sirke satıyordu.
"Gelinlik giymesem olmaz mı?"
"Nisan gerilmene gerek yok bunu bir tiyatro gibi düşün gelinliği giyip sahneye çıkacaksın seyirciler seni izleyecekler performansın alkış alacak. Sonundaysa herkes tebrik edecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...