Bulutlar dağılmaya başlamıştı. Güneş yüzünü göstermiş. Kuşlar neşeyle cıvıldıyordu. Insanlar sokaklara dökülmüş güzel havanın tadını çıkarıyorlardı.Nisan her zamanki tahta bankta bıkkınca oturuyordu. Elindeki tabletle oyalanırken, Şennur,un gelişiyle gözlerini tabletin ardından Şennur,a dikti. Ikisi de liseyi bu sene bitirmişti. Nisan üniversiteyi kazanmış ama Şennur istediği bölümü kazanamadığı için seneye bir daha sınava girecekti. Lise boyunca hiç bir erkekle çıkmamış, o gece kumsal da yasadıklarından sonra tüm erkeklerden nefret etmişti.
Elindeki tableti Şennur çekip alinca Nisan kızmıştı. "Bıraksana şunu. "
"Bosver tableti simdi sana bir haberim var."
"Neymiş?"
"Emir geri geldi."
***
Vücudumdaki kan çekilirken ellerim buz kesmişti. Onun adını bile anmayalı üç yıl olmuştu. Üç yıldır ailesi buraya gelirken o ayağını bile basmamıştı buralara. Şennur' a ondan bahsetmeyi yasaklamıştım. Emir' in kafasını yardigima biraz vicdan yapmıştım. O yüzden bu konunun açılmasını pek sevmiyordum."Emir geldi diyorum heyyy Nisan sen beni duyuyor musun?"
"Napim yarım bıraktığım işi bitiririm artık. "
Kedi sevdiği ciğeri yerden yere vururmuş ya sen de o misal.."
"Saçma, saçma konuşup benim asabimi bozma Şennur. Hem sen nerede gördün onu bu günden beri bir yere gitmedin?
"Bu sabah bizim bahçenin önünde gördüm onu. "
"Ne arıyormuş bizim bahçenin önünde."
"Biraz konuştuk. Üniversiteyi bitirmiş."
"Ne hali varsa görsün, banane."
"Ama seni sordu. "
"Ne! Beni mi sordu hala akillanmamis yani ?
"Evet ve sonra ne dedi biliyormusun?"
"Ne dedi o gerizekalı."
"Nisan' ı akşam sahilde bekliyorum. Hala eskisi kadar cesareti varsa gelsin dedi. .."
"Heralde taş az geldi o kayayı da kafasına yemek istiyor."
"Bilmiyorum kanka gidecekmisin ?"
"Hayır tabiki ben o sahile gitmemeye yemin ettim. "
"Yoksa sen Emir' i görmekten mi korkuyorsun.?"
Nisan kaslarını catmisti.
"Metinden korkacagim onun, ben ya görmek istemiyorum. Şeytan görsün. Şımarık zengin zuppesi. Hala adımı anabiliyor demek. Ben ona yapacağımı bilirdim ama neyse... "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
TeenfikceSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...