Affet

2.9K 172 33
                                    

Nisan kendini toplayarak Emir' ı var gücüyle ittirmisti.  "Yeter artik!!!" diye bağırdı. Sonra Emir'in yüzüne şiddetli bir tokat indirmistı.  Hırsını alamayınca Emir' in göğsünü yumruklamaya başlamıştı. Emir, hiç bir tepki vermemiş öylece Nisan'a bakıyordu.

Nisan,"Aşağılık pislik..." diye bagirdi.

Emir  Nisan' in elini bileğinden kavramışti. "Nisan onun elinden bileğini çekip, Emir' i göğsünden tekrar ittirmisti. "Nefret ediyorum senden Emir nefret anlıyormusun!  Sen kendini ne sanıyorsun ya her canın istediğin de gelip beni opebilecegini mi? Allah kahretsin! " Nisan ağzını koluyla silmişti. "Senden tiksiniyorum!"

Emir bi An sakinlesmek için gözlerini yumup derin bir nefes aldı.  Nisan' in yanına gidip kollarindan tuttu. "Özür dilerim."

Nisan tekrar kollarını çekmişti. "Hangi birinden özür dileyeceksin! Hangi yaptığından? Bir özür dilemekle her şey bitiyor mu sandın!  Beni kaç kere parçaladın, doymadin, egonu doyuramadin, ne zaman vaz geçeceksin! Yada nasıl vazgecersin Emir söylesene! Ne istiyorsun benden artık? Yıllar geçti ben eski Nisan değilim. Sanki dün ayrılmışız gibi davranmayı kes! Sana bu hakkı kim verdi söylesene! Ne hakla bana dokunabiliyorsun!

Emir Nisan' in ellerinden yavaşça tuttu Başını önüne eğmiş Sessiz sayılabilecek bir tonda konuşuyordu. 

"Seni sevmekten hiç bir zaman vazgecmedim. "

"Hayır!  Her zaman vazgeçtin kaçtın gittin ."

"Sen gittin"

"Ben gitmeden önce sen benden çoktan gitmiştin Emir. Birbirimize mutsuzluktan başka bir şey vermedik . Biliyormusun hayatımdaki  hiç bir şey hiç kimse bana senin verdiğin acıyı vermedi. En azindan ailemin beni sevmediğini biliyordum.  Bana yaptıkları bana şaşırtıcı gelmemişti ama sen! Sen, bana nasıl bu kadar acı yasattin Emir? Beni dünyanın en değerli insanı gibi hissettirip askina inandırıp sonra cehennemin en dibine attın. Çekip gittim çünkü seni de kendimi de kurtarmak istedim. Bu lanet aşktan!"

"Ama kurtaramadın Nisan ne beni ne kendini kurtaramadın. İçim de büyüdükçe büyüdü söküp atmaya çalıştıkça daha derine indi . Seni tekrar gördüğüm de bu dünyada degilmisim gibi geldi. Neden bana Uras' in kardeşin olduğunu söylemedin Nisan? Neden hersey bu kadar karmaşık hale gelmeden söylemedin her şeyi? "

Nisan gözleri dolu dolu kahkaha atmaya başlamıştı.  Büyük bir sinir boşalması yaşıyordu.  Emir o kahkaha atarken şaşkınlıkla ona baktı . Nisan kahkahalarinin arasından neden söylemedim mi ? Hahahaha neden ha?  Neden biliyormusun bir anda ciddilesmisti. Zevkine.. sadece zevkine çünkü ben bir mazosistim kendime acı çektirmek için zevkine söylemedim ANLADIN Mİ? "

Emir sessiz bir şekilde çaresiz Nisan' ı izliyordu.

"Hala karşıma geçmiş bana hesap soruyorsun! Sen kendinde bu hakkı nereden buluyorsun."

"Hesap sormuyorum sadece bilmek istiyorum. "

"Senin hiç bir şey bilmeye hakkın yok Emir anladin mi ! Hiç bir sey! Şimdi Defol git karşımdan defol! "

Emir Nisan' a doğru bir adım atmıştı.  "Gidemem Nisan bunu benden isteme!"

"O zaman  ben giderim.  "

Nisan kapıdan çıkıp giderken Emir hiç bir şey yapmamıştı.

***

Nisan eve gittiğinde hemen duşun altına girmişti.  Bornozuyla aynanın karşısına geçip kendine baktı.  Emir' le geçirdiği her an beyninde dönüp duruyordu. Gözlerinden bir iki damla düşmüştü ki. Kendini bırakıp hiçkiriklarla ağlamaya başlamıştı.  Ellerini lavobonun kenarına dayamışti.

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin