"Emir bu halin ne oğlum böyle? "Emir elinde tuttuğu bardağı bir dikişte içtikten sonra barmene tekrar doldurması için uzatmıştı. Kerim ilk defa Emir'i böyle derbeder bir halde görüyordu. Emir'in yanındaki sandalyeye oturup Emir'e dönmüştü.
"Emir sana diyorum neyin var bir sey mi oldu. ?"
"İçimde tuhaf bir şeyler var engel olamıyorum. "
"Nasıl yani? "
"Hani benim hep büyük konuştuğum bir sey vardı ya. Büyük konuşmayacakmışsın işte başına geliyor."
Kerim sırıtırken ilk aklına gelen şeyi söyledi.
"Ne yani? Aşık mı oldun?"
"Evet." Emir elindeki bardağı yine bir dikiş te bitirmişti.
"Hani lan sen aşka inanmazdın. Hani kızlar bize dünyada oyalanmak için verilmiş şeylerdi. "
"O zaman öyleydi."
"Kim peki bu kız seni bu hale getireni merak ettim doğrusu."
"Sence?" Emir bardağından bir yudum aldı.
"Duygu mu?
"Hayır. "
"Selin mi?"
"Yuh."
"Şu geçen numarasını veren model kız o zaman."
Emir gözlerini devirerek bardağındaki içeceği sallamaya başladı.
"Bana cok yakın biri."
"Aslı!"
"Lan ne Aslı'sı Nisan, Nisan."
Kerim komik mimikleriyle Emir'in suratına bakarken şaşırmıştı.
"Hani bir şey hissetmiyordun Nisan'a ulan bumu bir şey hissetmemek aşık olmuşsun kıza."
"Daha kendim de yeni kabullendim. "
"Yazık oldu sana kardeşim daha gençliğinin baharındaydın." Kerim bir kaşını kaldırmış, ölümcül hastalığı haber veren bir doktor haline bürünmüştü.
"Lan Kerim dalga geçip durma."
Kerim bir kolunu bar masasına koyup yaslanmıştı. Boğazını hafifçe öksürüp temizledikten sonra ciddileşmişti.
"Emir siz zaten evli degilmisiniz açıl kıza olsun bitsin. Bu kadar dağıtacak ne var."
"O kadar kolay degil işte. Onun beni sevdiğini sanmıyorum. Hatta nefret ettigini bile söyledi. "
"Yapma ya durum vahim diyosun yani. "
"Aynen. Hayatım da hiç bir kıza nasıl davranacağımı düşünmemiştim. Çok asi, inatçı, ne zaman ne yapacağını kestiremiyorum. "
"Ben seni hiç böyle görmemiştim Emir. Merak etme kardeşim aşkına inanıyorum. Derdinin dermanı bende."
Emir başını iki yana olumsuz anlamda sallamıştı. Kerim kendinden emin bir sekilde konuşmaya devam etti.
"Önce Nisan'ı kendine aşık edeceksin"
"Onu bizde biliyoz da nasıl? "
"Pahalı hediyeler al tüm kızlar mücevherlere bayılır. "
"Nisan öyle bir kız değil kabul etmez. Hem durup dururken böyle bir şey yaparsam sinirlenebilir."
"O zaman onu sevdiği yerlere götür. Kendini rahat hissetmesini sağla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KARIM
Teen FictionSayın Emir Ulusoy, Nisan Soydan'ı eş olarak kabul ediyormusunuz? " Evet." Sayın Nisan Soydan, Emir Ulusoy'u eş olarak kabul ediyormusunuz. Hayıııır Kalbim deli gibi çarparken hala bu olanlara inanamıyordum. Seneler önce bu adamla evleneceksin desele...