İtiraf

9.1K 488 49
                                    

"Emir. "

"Efendim. "

"Uyumuyormuydun sen?"

"Hayır seni bekledim. "

"Neden?"

"Bilmem."

Çok tuhaf hissediyordum . Yutkunup Emir'in bana sarılmaya devam etmesini engellemek istemiştim ama bana sarılmasını istiyordum. Kendimle baş edemezken Emir'e nasıl karşı koyabilirdim ki.

Işleri onun eline verme Nisan. Sonra çok uzuleceksin.

Içimdeki sesle boğuşurken refleks olarak Emir'in elinden kurtulmaya çalışmıştım.

"Emir hangi hakla bana sariliyorsun."

Emir bedenimi daha sıkı sararken sıcaklık tüm vücuduma yayılmıştı. .

"Sadece sarılıyorum. Küçüklükten beri bir şeye sarilmadan yatamam. Tik gibi bir şey yani senin le alakası yok."

"Şimdi büyük sacmaladin ışte. Bırak beni. "

"Bu kadar çok  mu istiyorsun ."

Derin bir nefes aldım ve kısık  bir sesle yalan söyledim."Evet."

"Peki o zaman."

Emir kollarını çözüp bana sarılmayı bıraktığın da kendimi dünyanın en mutsuz insanı gibi hissetmiştim.

Yüzüm Emir'e dönük halde uzanıyordum. Emir'se beş dakikadır sessizdi.

"Emir."

"Ne oldu?"

"Uyudun sandım. "

"Neden uyumamı bekliyorsun? Gizli gizli beni öpmek için mi?"

Yattığım yerden sıçrayıp Emir'e dönmüştüm. "Saçmalama Emir. Yoksa geceleri seni optugumu falan mı düşünüyorsun? "

Emir yarı açık gözleri ve umursamaz tavrıyla dudak bükmüştü. "Evet benim uyumami bekliyorsun sonrada soluğu dudaklarım da alıyorsun. "

"Bu nasıl bir iftira böyle ? Kesin sen öyle yaptığın için benimde öyle yaptığımı dusunuyorsundur "

"Doğru bildin. Sen uyur uyumaz gelip sana iyi geceler öpücüğü bırakıyorum."

"Seni sapık! !!" Başımı koyduğum yastığı tuttuğum gibi başına indirmistim. "Ne kadar adisin.  " yastikla başına vurmaya devam ederken hızımı alamamıştım. Basucumdaki abajuru kaptığım gibi tam başına geçirmek üzereydim ki. Bilegimi tuttu.

"Sakin ol biraz. Sadece şaka yaptım. "

"Böyle saka mı olur!"

Emir elimde ki abajuru alıp yerine bırakmıştı. Hala bilegimi tutmaya devam ediyordu. "Gerçekten onu benim kafamamı gecirecektin."

"Evet. " Emir'in düzgün dişleri görülmüştü.

"Vahşi "

"Sensin o?"

"Biraz sakinleş. Seni optugum falan yok ."

"Aynı yatakta yatma fikrinden eminmisin? Baksana şimdiden birbirimize girdik . Pek sağlıklı bir fikir gibi gelmiyor bana."

"Benim içinde iyi değil aslında."

"Senin işine gelir sanmıştım. "

"Sonuçta aynı yatakta yatıpta bir şey yapmadığım ilk kız sensin. Pek işime geliyor sayılmaz. "

"Emir hep böyle miydin?"

"Nasıl?

"Duygusuz!"

MANYAK KARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin